Microsoft money 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barry74

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Berichten
83
Ik heb wat simpele vraagjes over Money 2008 wat ik niet weet of niet helemaal zeker van ben.

Ik vraag me namelijk af of je hem ook in het nederlands kan krijgen en waar je hem online kan bestellen en downloaden voor de laagste prijs.
Verder ga ik ervan uit dat ik voor het normalere huis tuin en keukenwerk de deluxe versie nodig heb, maar ja daar ga ik nog even naar kijken.

groetjes,
Barry :thumb:
 
Ik heb wat simpele vraagjes over Money 2008 wat ik niet weet of niet helemaal zeker van ben.

Ik vraag me namelijk af of je hem ook in het nederlands kan krijgen en waar je hem online kan bestellen en downloaden voor de laagste prijs.
Verder ga ik ervan uit dat ik voor het normalere huis tuin en keukenwerk de deluxe versie nodig heb, maar ja daar ga ik nog even naar kijken.

groetjes,
Barry :thumb:

Je kan ook de gratis en uitstekende speedbalance gebruiken. Hier is de link: http://www.speedbalance.nl/

Is zonder reclame of andere beperkingen. Veel suc6 ermee.

Gerrit
 
Als eerste natuurlijk harstikke bedankt voor je antwoord, alleen nou gebruik ik al jaren Microsoft money, heb daarvan een data bestand, en kan wel zeggen datik weet hoe het werkt. Dus ik houd het bij Microsoft money 2008. Want bij mij weten zal een 2009 er niet (meer) gaan komen.
 
Nou ja ik ben het een beetje zat om allemaal moeite te doen om het kopen. In dit geval werken ze illegale software in de hand :confused:
 
Nou ja ik ben het een beetje zat om allemaal moeite te doen om het kopen. In dit geval werken ze illegale software in de hand :confused:

Speedbalance is niet te koop maar gewoon gratis, ik gebruik het ook voor mijn bedrijf en het bevalt prima.

Gerrit
 
Dat is harstikke mooi. Ik heb hier alleen een Money data bestand van bijna 3 jaar en ik vind het een fijn programma. Ik wil het gewoon kopen en met me credit-card en daar stokt het. Dat gaat niet :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan