Microsoft Net Frame work

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jotje

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2008
Berichten
17
Een automatische up date wil Net Frame work.2.0.SP1 installeren doch de installatie mislukt al 2 weken. Krijg de volgende melding: 0x00c319fa-0x1d632414

Er is een fout opgetreden NetFx20SPI_x86.exe.

Wat kan ik doen om het wel geinstalleerd te krijgen. OF is het niet belangrijk om te installeren???

Ik wacht jullie reactie vol vertrouwen af.:thumb:

Groetjes
 
Jouw probleem (ongeveer), maar vooral de oplossing, staat in deze Microsoft Nieuwsgroep. Eerst een Clean-tooltje voor alle versies, dan achtereenvolgens downloaden en installeren van NET Framework, versies 1, 2 en 3 met Service Pack 1 voor Framework 1.1 en update voor versie 2.0.
 
Ik krijg bij dat geclean allerlei gekke dingen en weet niet wat ik moet doen. Ik ben maar een leek! :evil::mad:

Na nogmaals getracht te install. geeft het de reactie Dit product wordt niet ondersteund op X 86 besturingssysteem. Ik gebruik XP home edition ( de orginele versie)

Bedankt voor je verwijzing!
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg bij dat geclean allerlei gekke dingen en weet niet wat ik moet doen.
Maak eerst een nieuwe map op de volgende manier: "C:\Temp". (Of waar je zelf een mapje wilt aanleggen.)

Daarna stap voor stap: als je dubbelklikt op de bovenste hyperlink van de pagina, die ik hierboven doorgaf, krijg je het volgende te zien:

cleannetframezu6.jpg


Klik op "Openen" en het daarna verschijnende Winzip-venster vraagt waar de files naar toe moeten.
Surf" naar het mapje "C:\Temp:" (dat je eerst heb gemaakt!).

cleanextractoo8.jpg


Klik op extract en je ziet het resultaat in mapje "C:\Temp".

cleantoolty9.jpg


Dubbelklik op het exe-bestand en je krijgt te zien:

cleanuseaskpp7.jpg


Klik uiteraard op "Ja".

cleanerfixhg7.jpg


Klik op "Cleanup Now" en alle versies van NET Framework worden van je systeem verwijderd.
Download en installeer vervolgens de Frameworks en fixes zoals aangegeven in de hyperlink van mijn vorige bericht.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alles uitgevoerd volgens jouw beschrijving. Hier en daar geeft mijn pc iets anders aan maar met een beetje lef kwam het goed pfffffffff :shocked:dacht ik. Kreeg het volgende: er is een fout opgetreden in Performance CounterInstaller.exe Het programma moet worden afgesloten. Dus zijn we net zover als bij het begin.:confused:

Wat nu???????????????
 
Laatst bewerkt:
Haal met dat cleanertooltje alle versies van .NET Framework weg. Installeer daarna alléén Microsoft.NET Framework 1.1. Gaan naar Microsoft Update en klik op de knop "Aangepast" en ga akkoord met de installatie van de aangeboden updates. Als je die error daarna nog houdt, haal dan weer alle versies weg met het tooltje en installeer uitsluitend Microsoft.NET Framework 1.1. Ga terug naar Micosoft Update en klik alleen op de knop "Snel". Installeer wat wordt aangeboden wordt.
 
mIJN MISSERE WORDT STEEDS GROTER HEB VERDER NOG NIETS GEDAAN MAAR BIJ HET OPSTARTEN KRIJG IK NU DAT DE WINDOWS INSTALLER CONFIGU EEN TRAYAPP 1706 ERROR HEEFT. DE TRANEN LOPEN INMIDDELS OVER DE WANGEN. KAN IK NIET ZONDER DIE UPDATES DAN IS ALLE
ELLENDE VOLGENS MIJ UIT DE WERELD.
 
Als je eerst alles weghaalt met dat Cleanertooltje, kun je proberen geen enkele versie van NET Framework te installeren. Zolang je geen programma's installeert die dat Framework nodig hebben, zul je geen last ondervinden. En als dat wel het geval zou zijn, heb je waarschijnlijk aan NET Framework 1.1 SP1 genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Als je eerst alles weghaalt met dat Cleanertooltje, kun je proberen geen enkele versie van NET Framework te installeren. Zolang je geen programma's installeert die dat Framework nodig hebben, zul je geen last ondervinden. En als dat wel het geval zou zijn, heb je waarschijnlijk aan NET Framework 1.1 SP1 genoeg.
 
Hallo Boeing,

Nogmaals je instructie opgevolg en alle Microsoft Net Frameworks zijn idd verwijderd muv 1.1 Dutch. Is dat oke?

Nu heb ik alleen nog het probleem van de TrayApp melding 1706 is nu 2502. Ik hoorde dat je dan de HP software moet verwijderen doch de pc reageerd niet omdat de installer blijft werekn. Zal ik de pc maar door het raam gooien lijkt me beter.......:eek:

Volgens mij ben jij meer een STAR fighter dan een boeing. Wat weet jij er veel van zeg. Zat vanmiddag echt in tranen achter dat ding.
 
Je kunt NET Framework 1.1, het Dutch language-pakket en het Service Pack 1 beter laten staan. Kijk even mee en alleen de bovenste Framework-software zou jij moeten houden:

netframenw0.jpg
.

Als je tegen een programma oploopt dat om versie 2 en 3 vraagt, kun je altijd nog zien wat je doet.

Wat het "TrayApp" betreft, kijk even naar dit topic hier op Helpmij.nl.
 
De bovenste 3 heb ik idd behouden en de rest weggegooid.

Het TrayApp probleem heb ik inmiddels ook opgelost door jullie "Helpmij forum" Fantastisch ga zo door! Jullie zijn kanjers.:thumb::rolleyes:

Goed weekend!
 
Mooi zo. :) Zou je je vraag nog even op opgelost willen zetten? Dat is goed voor onze statistieken. ;)
 
Doe ik even!!!! Heel erg bedankt voor je hulp

Fijn weekend
 
Hallo Boeing

ik wil me even bij Jotje aansluiten. Dank zij jouw tips in dit onderwerp is het toch gelukt om .net framework 1.1 SP1 te installeren:thumb:

Ron
 
software

Hallo,

Ik gebruik nog steeds outlook express 6 dit naar volle tevredenheid. Nu plotseling als ik via HET NET in mijn mail wil wordt het opgestart met outlook webaccess, dan volgt er wel een outllok maar deze is leeg. Hoe kan ik dit weer veranderen naar opstarten met outlook 6 of anders hoe kan ik zorgen dat alles via webaccess gaat lopen???????????:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan