Microsoft Net Frame work

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jotje

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2008
Berichten
17
Een automatische up date wil Net Frame work.2.0.SP1 installeren doch de installatie mislukt al 2 weken. Krijg de volgende melding: 0x00c319fa-0x1d632414

Er is een fout opgetreden NetFx20SPI_x86.exe.

Wat kan ik doen om het wel geinstalleerd te krijgen. OF is het niet belangrijk om te installeren???

Ik wacht jullie reactie vol vertrouwen af.:thumb:

Groetjes
 
Jouw probleem (ongeveer), maar vooral de oplossing, staat in deze Microsoft Nieuwsgroep. Eerst een Clean-tooltje voor alle versies, dan achtereenvolgens downloaden en installeren van NET Framework, versies 1, 2 en 3 met Service Pack 1 voor Framework 1.1 en update voor versie 2.0.
 
Ik krijg bij dat geclean allerlei gekke dingen en weet niet wat ik moet doen. Ik ben maar een leek! :evil::mad:

Na nogmaals getracht te install. geeft het de reactie Dit product wordt niet ondersteund op X 86 besturingssysteem. Ik gebruik XP home edition ( de orginele versie)

Bedankt voor je verwijzing!
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg bij dat geclean allerlei gekke dingen en weet niet wat ik moet doen.
Maak eerst een nieuwe map op de volgende manier: "C:\Temp". (Of waar je zelf een mapje wilt aanleggen.)

Daarna stap voor stap: als je dubbelklikt op de bovenste hyperlink van de pagina, die ik hierboven doorgaf, krijg je het volgende te zien:

cleannetframezu6.jpg


Klik op "Openen" en het daarna verschijnende Winzip-venster vraagt waar de files naar toe moeten.
Surf" naar het mapje "C:\Temp:" (dat je eerst heb gemaakt!).

cleanextractoo8.jpg


Klik op extract en je ziet het resultaat in mapje "C:\Temp".

cleantoolty9.jpg


Dubbelklik op het exe-bestand en je krijgt te zien:

cleanuseaskpp7.jpg


Klik uiteraard op "Ja".

cleanerfixhg7.jpg


Klik op "Cleanup Now" en alle versies van NET Framework worden van je systeem verwijderd.