Microsoft office '10

• Onderwerp starter Onderwerp starter eCo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eCo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jun 2009
Help!
Ik heb van een vriend microsoft office 2010 gekregen...
(Bij mijn wete) nog niet op de markt...
Is het illegaal als ik deze versie op mijn pc heb staan?

Vriendelijk groet!

Lijkt me logish dat dat illegaal is :)[/QUOT]

Jaa...
Tog leuk om alles zo al is te kunne probere voor het 'echt' uit is... :D

En bij mijn wete staat het nu al overal op het net om gewoon er afgeplukt te worde... dusja...

Laatst bewerkt:
Nee hoor, is niet illegaal
De versie van office2010 en vrijwel zeker die jij ook hebt is een beta versie
Deze beta versie komt zonder serial en is voor iedeeen die hem te pakken krijgt vrij te testen.(net zo iets als windows7)
Hoe lang hij blijft werken is niet bekend en er is ook nog geen patch voor de andere versie's om de eigen 2010 documenten te kunnen lezen.

Laatst bewerkt:
Nee hoor, is niet illegaal
De versie van office2010 en vrijwel zeker die jij ook hebt is een beta versie
Deze beta versie komt zonder serial en is voor iedeeen die hem te pakken krijgt vrij te testen.(net zo iets als windows7)
Hoe lang hij blijft werken is niet bekend en er is ook nog geen patch voor de andere versie's om de eigen 2010 documenten te kunnen lezen.

Het is Technical support ofzoiets...
Als'k me niet vergis... ik heb deze nog niet geinstalleerd...
als het dan tog één of ander gekraakte versie van de echt '10 versie zou zijn, zou ik liever wachte tot de echte troep uit is en die dan maar te kope...

Ik heb deze ook liggen hier en draai hem alleen op windows 7 en zeker niet op mijn vista
Deze Technical support is zelfs nog een Pre beta!
Met andere woorden, het is zelfs nog niet klaar als beta en zal dus nog vol met bugs (fouten ect) zitten.
Het is een versie die mensen met verstand van programmeren kunnen testen/gebruiken en feedback kunnen geven over wat er niet goed of verkeerd werkt.
Als dit achter de rug is komt de beta (RC= release candidate) die eigenlijk iedereen kan testen zonder verstand van programmeren en daarin zit dan een programma die de feedback zelf opstuurd naar microsoft als iets niet goed werkt.
En daarna komt pas de final versie die verkocht kan worden, dit zou gezien de naam dus ergens in 2010 zijn en wie weet zelfs in 2011.
Als je echt serieus met office programma's bezig bent zou ik deze versie niet gebruiken omdat er toch veel mis kan gaan of mensen met een oudere versie problemen kunnen hebben met de bestanden die je maakt.
Ik zou dan nog even lekker terug gaan naar een 2003 of 2007 versie.
Mocht je 2007 nemen sla dan de documenten op als 97/2003 document want zelfs bedrijfen zijn niet overgestapt op 2007 maar gebruiken 2003 en de meeste zelfs nog de 2000 versie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan