microsoft office 2000, installatie problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

helmus

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2001
Hoi,

Ik heb op mijn laptop windows 10.
Na dat ik deze terug heb gezet naar de fabrieksinstellingen,
lukt het mij niet meer om microsoft office 2000 te installeren (voorheen wel)
Wat zou het probleem kunnen zijn en wat eraan te doen?

Graag hulp. B.v.d.:thumb:

Nou heb je een mooie windows 10. :d
En die oude 2000 wordt dat niet meer ondersteund, en er worden ook geen updates verstrekt. Dus alle veiligheidsproblemen die er in zitten blijven gewoon bestaan.

Mee eens met de diverse opmerkingen. Het verbaasde me ook dat O2000 nog kon.. maar:
...Ik heb op mijn laptop windows 10.
....lukt het mij niet meer om microsoft office 2000 te installeren (voorheen wel)
Tips verder genoeg om het anders te doen.
Waarom trouwens O2000 nog?
Als het alleen financieel is zou ik gaan voor de suggesties die al gedaan zijn als Libreoffice.
Die kunnen de meeste bestanden openen/bewerken, zeker van iemand die nog O2000 gebruikt...

Waarom trouwens O2000 nog?
Heb jij ooit iemand ontmoet die sneller is gaan typen door een nieuwere Office versie? :). Ik vind dat een pakket dat goed werkt (en Office 2k en 2k3 deden dat prima) gewoon moet kunnen blijven werken. Elke nieuwere Office versie heeft alleen maar meer functies die je niet kunt vinden. Ik heb in ieder geval nog nooit iemand ontmoet wiens effectiviteit of productiviteit er sinds Office 97 op is verbeterd. Die paar nuttige nieuwe functies die er ook in zitten daargelaten. Maar zeg nu zelf: zijn die al die investeringen ook echt waard geweest?

Heb jij ooit iemand ontmoet die sneller is gaan typen door een nieuwere Office versie?.... Maar zeg nu zelf: zijn die al die investeringen ook echt waard geweest?
Dat schrijf ik niet... Ben alleen op zoek naar de reden waarom? Toch normaal lijkt me?
Anders is LibreOffice, gratis, een prima alternatief. Met weinig op-schmuck.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan