microsoft office 2004 doet niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

djakko

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2013
Berichten
9
Hallo,

Ik heb een tijdje geleden microsoft office 2004 proberen te verwijderen via het configuratiescherm, mijn computer is toen alleen vastgelopen en moest ik hem uitschakelen.
Nu heeft hij een klein gedeelte verwijderd, maar het grootste gedeelte is er nog.
Als ik een programma van office start(bijv. Word). Doet hij helemaal niks. Dit is bij alle programma's van office.
Als ik hem op nieuw probeer te verwijderen, geeft hij aan dat setup niet in uw taal beschikbaar is dus moet ik stoppen met de setup(enige optie dat hij aangeeft)
Als ik hem opnieuw probeer te installeren geeft hij ook een foutmelding weer, dat hij op computer staat. Ik kan alleen niet kiezen voor de optie om opnieuw te installeren.
Een herstel punt werkt ook niet, omdat het te lang geleden is.
Ik kan er nu dus niiks mee, niet verwijderen, openen of opnieuw installeren, wat kan ik nu doen?

M.v.g.
Djakko
 
De mappen in Program Files handmatig verwijderen en CCleaner even laten lopen om de resten ervan eg te vegen
 
ik heb dat wel geprobeerd. ik heb overal in program files gezocht, maar ik kan nergens de locatie vinden. is er een manier waarop ik dat kan doen?
 
ccleaner heeft hem niet kunnen verwijderen, maar het is mij gelukt hem handmatig te verwijderen,
hij staat nog steeds tussen mijn lijst met programmas, maar het is mij in ieder geval gelukt een nieuwe te installeren,
bedankt voor uw moeite
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan