Microsoft Office 2007 Deinstalleren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gladif

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2007
Hoi,

Ik wil Microsoft Office 2007 deinstalleren, maar dat lukt niet. Ik krijg steeds een Setup Error schermpje te zien waar er op staat dat de set up niet door kan gaan omdat de required file mist of corrupt is en dat ik de installatie CD er in moet doen. Die heb ik dus niet meer :(

Wat meot ik doen?

Hoe probeer je te deïnstalleren? --> Start, alle programma's, of --> Configuratiescherm, software?

Als je alle twee niet kunt gebruiken kun je CCleaner ook eens proberen. ;)

Ik gebruikte idd configuratiescherm > software.

Ik zal CCleaner eens ff gebruiken dan. Is dat gratis?

Met CCleaner is het niet gelukt. Ik krijg hier hetzelfde probleem.

Ik heb ook het probleem dat ik office 2007 niet kan verwijderen, maar hoe kan ik proberen om het met CCleaner te verwijderen?

CCleaner is inderdaad gratis. Gewoon openen en links in het menuutje kijken.

Raar dat hij niet kan deïnstalleren,
misschien lukt het je wel met de installatie-CD .. die moet je dus even gaan lenen denk ik.

Dit probleem komt me bekend voor , zijnde enkel bij mensen die in de office12 proof map " neverinstalled" hebben gezet . Hoe kan office dan zien of de software aanwezig is voor verwijdering ?

Opnieuw installeren lukt niet, ik zal vanmiddag proberen om deze map te vinden..

Guzzler , jij zal wellicht wel weten wat je na de install hebt gedaan om de versie draaiende te houden , je zal al deze stappen terug moeten op punt zetten ook in je register .
Indien je pakket legaal was probleem raporteren aan microsoft en daar achter de oplossing horen ;
Suc6 ermee

Daniel

Verwijderen met CD

Je moet het niet via Windows verwijderen, maar via de installatie CD. Die ziet dat office 2007 er al op staat en kun je kiezen om het te verwijderen.

@vdijken:
Ik heb geprobeerd om Office zo te verwijderen, maar dat lukt ook niet.

@trucker 10:
Ik heb de versie gewoon geïnstalleerd en heeft het al die tijd gedaan. Ik moest Office 2007 verwijderen voor school en 2003 installeren, maar toen ging het mis dat ik de melding kreeg dat ik Office niet kon verwijderen.
Wat zou ik dan allemaal terug moeten zetten?
Welk bestand zou er dan in mijn office12 map moeten zitten? en ik kan office 2007 gewoon zien bij software verwijderen, hierbij krijg ik alleen de melding dat ik het niet kan verwijderen.

Guzzler verdeel je harde schijf in meerdere partities en installer daar je mso 2003 kan je kiezen met wat je werkt . Ik heb voor het ogenblik de pro 2003 der opstaan van het werk heb ik de enterprise en de pro 2007 is de test demo versie

Revo uninstaller kan de meest geschikte oplossing zijn ! gratis software

Bijlagen

• office.jpg
    office.jpg
    43 KB · Weergaven: 110
Laatst bewerkt:
Ik probeer die Revo Uninstaller nu.
Hij is nu overgebleven registerwijzingen aan het zoeken. Hij heeft er al over de 40.000 gevonden? Is dat normaal?

Ik probeer die Revo Uninstaller nu.
Hij is nu overgebleven registerwijzingen aan het zoeken. Hij heeft er al over de 40.000 gevonden? Is dat normaal?

Dat kan best zeker als je al een paar keer excel 2007 of dergelijk hebt willen verwijderen of herinstal. Ik heb er ooit bij iemand meer dan 90.000 afgehaald .

Suc6 ermee , het zal je nu wel lukken :thumb:

groeten ,
Daniël

Hey,

Revo Uninstaller is klaar met het zoeken van overgebleven registerverwijzingen, maar ik weet niet wat ik verder moet doen.
Moet je ze allemaal verwijderen? Of hoe zit dat?

Hey,

Revo Uninstaller is klaar met het zoeken van overgebleven registerverwijzingen, maar ik weet niet wat ik verder moet doen.
Moet je ze allemaal verwijderen? Of hoe zit dat?

Alles verwijderen en nadien een propere excel installatie opzetten .

ik heb mijn Microsoft Office idd kunnen verwijderen. Maar nu kan ik opeens mijn Windows Live Messenger niet meer gebruiken.:eek:

ik heb mijn Microsoft Office idd kunnen verwijderen. Maar nu kan ik opeens mijn Windows Live Messenger niet meer gebruiken.:eek:

Deze kan je herinstalleren , waarschijnlijk gebruikte je office 2007 een gedeelde dll die ook nodig is voor je messenger .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan