Microsoft Office 2007 geheel verwijderen incl. Register

Status
Niet open voor verdere reacties.

kabebanaan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jun 2001
Hallo,

Wie kan me vertellen hoe ik Office 2007 in zijn geheel kan verwijderen?
Zelfs na het formatteren van de C-partitie wordt er toch nog iets in het register vastgehouden ...... na het opnieuw installeren van mijn backup van de C-partitie heb ik al m'n oude mailtjes, agenda e.d. er weer keurig instaan.

Doordat ik na het importeren van een pst-bestand het proces had afgebroken, krijg ik, wanneer ik alles weer opnieuw erop wil zetten en het pst=bestand weer wil importeren een foutmelding. Er wordt gemeld dat Outlook verkeerd is afgesloten en het systeem zit daarna muurvast.

Weet iemand of er een tooltje is om alles te verwijderen om daarna met een schone installatie te beginnen?

Laatst bewerkt:
Je maakt een backup van je schijf, format. hem, en zet je backup weer terug? En dan vind je het gek dat er het er weer is? ;) Je register is gewoon een onderdeel van Windows die dus ook op die backup staat. En waarom moet hij hellemaal weg? Je kan er toch gewoon een nieuwe installatie overheen zetten.

Heb je Office al geprobeerd te repareren via Configuratiescherm/Software? Zo ja en heeft dit niet geholpen, dan zou ik (als je een goede .pst-backup hebt bewaard) Office volledig deïnstalleren, de Officemappen in Program Files, in Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft en Documents and Settings\Jouw Gebruikersnaam\Application Data\Microsoft (en misschien in Documents and Settings\Administrator\Application Data\Microsoft) verwijderen, opnieuw opstarten en een registercleaner gebruiken, bij voorbeeld deze: http://www.jv16.org/.

ps: zorg wel dat je de PST-backup niet op de standaardlocatie bewaart (niet in een Office-map dus) maar ergens anders op je computer, anders ben je al je mails kwijt.

Laatst bewerkt:
Heb "Herstellen" geprobeerd.
Er werd de eerste keer nog wel een melding gegeven dat er de vorige keer niet correct was afgesloten, maar is nu goed hersteld.

Ik kan nu weer updates maken en inlezen.

Thnx !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan