Microsoft Office 2007 wordt geconfigureerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Het is heel raar maar iedere keer als ik bijvoorbeeld Microsoft Word 2007 wil opstarten krijg ik de melding dat het programma eerst geconfigureerd moet worden en dat kost enige tijd. Na de configuratie krijg ik gewoon goed werkend programma maar ik vind het vervelend daar enige tijd op te moeten wachten. Is voor dat configureren een verklaring voor te vinden?

Het is heel raar maar iedere keer als ik bijvoorbeeld Microsoft Word 2007 wil opstarten krijg ik de melding dat het programma eerst geconfigureerd moet worden en dat kost enige tijd. Na de configuratie krijg ik gewoon goed werkend programma maar ik vind het vervelend daar enige tijd op te moeten wachten. Is voor dat configureren een verklaring voor te vinden?

Heb je hiervoor office 2003 of een andere verwijderd.

Office 2003 heeft er bij mij nooit opgestaan.

Hallo Theo,
Moet je eens proberen om op dit adres, C:\Program Files\Microsoft Office\Office12 , kopieren/ plakken in de zoekregel, zoeken naar Excel. Daar zie je excel.exe staan, als je daar op dubbelklikt en hij doet het dan wel goed moet je er een snelkoppeling van maken en op je bureaublad neerzetten.
Probeer dit eerst maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan