Microsoft Office 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

knabbel123

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2009
weet iemand waar ik goedkoop Microsoft Office 2007 Home and student kan kopen. Ik heb al op Slim.nl gekeken. Daar staat deze software voor rond de 40 à 50 euro (download/dvd). Maar ik ben erachter gekomen dat je deze software maar 1 keer kunt installeren, en aangezien ik een PC en een laptop heb. Kan ik het net zo goed in de winkel kopen. Weet iemand waar ik goedkoop deze software kan aanschaffen

weet iemand waar ik goedkoop Microsoft Office 2007 Home and student kan kopen. Ik heb al op Slim.nl gekeken. Daar staat deze software voor rond de 40 à 50 euro (download/dvd). Maar ik ben erachter gekomen dat je deze software maar 1 keer kunt installeren, en aangezien ik een PC en een laptop heb. Kan ik het net zo goed in de winkel kopen. Weet iemand waar ik goedkoop deze software kan aanschaffen

Slim.nl is alleen voor onderwijs dus als jij directeur bent van een school kun je via slim goedkoop ( maar grote inkoop) aan je office komen, licenties hebben bijna altijd zelfde prijs.
optioneel is illegaal maar ik weet niet of ik dat mag zeggen denk het niet ( mag het wel zeggen maar niet vertellen hoe )

nee, daar ben ik ook al achter. Ik heb het al via die weg geprobeerd, alleen toen haalde ik een win32 Virus binnen, die als het goed is nu van mijn computer is, maar wel enkele dingen heeft beschadigt. *als je een goede download weet, zonder virus dan mag je hem ook wel naar mij toe mailen*

als je een goede download weet, zonder virus dan mag je hem ook wel naar mij toe mailen

Dacht het niet.

Een stukje uit onze voorwaarden:

Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').

Heb je niet de mogelijkheid bij surfspot.nl?

nee, middelbare scholieren krijgen geen toegang tot surfspot, we worden doorverwezen naar slim.nl. Maar aangezien je dan 50 euro betaald voor een office pakket die je maar 1x kan installeren, heeft het nog niet echt veel nut

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan