Microsoft Office 2010 in een andere taal installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiejeben

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2008
Beste Helpmij leden :thumb:,

Mijn vader heeft Microsoft Office 2010 in het Engels gekocht (werk), hij kan dit natuurlijk op 3 computers installeren.
Ik zou graag ook Office 2010 willen, maar natuurlijk in het Nederlands? Is het mogelijk om de trial versie van Microsoft Office 2010 download van de Microsoft website en dat ik dan het activeer met zijn code die bij de Engelse MS Office hoord?

Hij heeft Microsoft Office 2010 Profesional.

Met vriendelijke groet,
Maarten uit Leidschendam :D

Sinds wanneer mag Office 2010 Professional op 3 computers worden geïnstalleerd? Graag even aangeven waar dat staat, want zover ik weet geldt dat alleen voor de Office 2010 voor Thuisgebruik en Studenten versie(!) [Natuurlijk kan het zijn dat het bedrijf van je vader een speciale deal heeft met Microsoft.]

Verder is het vlgs. mij niet mogelijk om de product code van een Engelstalige versie Office te gebruiken in een Nederlandstalige.

Tijs.

Mijn vader heeft hem voor 3 computers bij Suftspot gekocht (3 download links, elke voor 1 computer)? Is duidelijk voor 3 computers.

Maar, dat doet er nu niet toe! De vraag is of ik één Nederlandse trial van MS Office 2010 kan acctieveren terwijl we een activatiecode is voor de Engelse MS Office 2010.

EDIT: Blijkbaar heb ik jou bericht niet goed gelezen. Jammer dus, opgelost? Als andere het beter weten :D Meld het want blijkbaar is het niet zeker.

Laatst bewerkt:
Suftspot? Ik neem aan dat je Surfspot bedoelt? Als je dat inderdaad bedoelt, dan is het géén 'bedrijfs-'versie van Office, maar eentje die voor het onderwijs bedoelt is. Dus dat zou betekenen dat de (super-)algemene aanduiding '(werk)' in je startposting een onderwijsinstelling is! En ja, daar gelden andere voorwaarden (zie mijn vorige posting: "[Natuurlijk kan het zijn dat het bedrijf van je vader een speciale deal heeft met Microsoft.]", in dit geval heeft Surfnet met Microsoft een deal gesloten voor de onderwijsinstelingen).

Blijft onder de streep staan dat ik hoop dat iemand mijn verhaal over 'verkeerde' taallicentie Office 2010 bevestigt. Natuurlijk kun je ook je vader vragen een NL-versie voor je te kopen. Misschien kom je ervoor in aanmerking, en anders kun je kijken of je op SlimDirect wat kunt/mag aanschaffen (geldt voor VMBO, HAVO, VWO, MBO of ROC scholieren).

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan