Microsoft office 2010 Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tuut001

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2009
Hoi

Ik heb microsoft office 2010 draaien maar wil graag in outlook een wijziging aanbrengen bij de instellingen van een account.
Ik wil n.l. graag dat alle e-mails van 5 verschillende accounts in mijn standaard account binnenkomen hoe kan en moet ik dat gaan instellen ????

Alvast bedankt

Nee / ja, da's mede voor de msn.com, live.nl, outlook.com en idd. ook voor de Hotmail.com accounts.

Laatst bewerkt:
Wie zegt dat TS die heeft dan.......ik mis geloof ik echt iets. Wie zegt dat hij deze accounts heeft ?

Wie zegt dat TS die heeft dan.......ik mis geloof ik echt iets. Wie zegt dat hij deze accounts heeft ?

Niemand, maar hij heeft meerdere accounts en behalve een yahootje en een Gmailtje, zijn er nu ook weer niet zo veel andere 'grote' spelers dacht ik?
Als 'ie er niks aan heeft dan horen we het wel, heeft hij daarentegen wél enkele Microsoft based mailaccounts, dan zal 'ie er wel blij mee zijn.

Iig heb ik van de connector, totdat ik Office 2013 aanschafte, erg veel plezier gehad.

N.a.v. de opmerking(en) van Terrarabo nog een aanvulling : ook voor eventuele andere pop accounts is de connector prima bruikbaar.

Laatst bewerkt:
Connector is nergens meer voor nodig. Kan allemaal standaard in Outlook 2010. Daarnaast kun je ook aangeven in welke inbox de emails moeten binnenkomen. Dit is in te stellen onder de "accounts" optie binnen Outlook zelf.

Reden dat Microsoft tot en met Office 2010 de connector aanbeveelt en vanaf Office 2013 standaard de accounts in 2013 laar integreren is volgens jou?

Anders gezegd : lees de eerste regel tekst eens onder de vetgedrukte kop : Klik

Laatst bewerkt:
Maar connector of geen connector. De vraag gaat er volgens mij vooral over hoe de email in 1 map te laten binnenkomen. Vanaf Outlook 2010 kan dat gewoon. Outlook 2007 en eerder hadden een aparte inbox per account en moest je idd. met regels gaan werken om een en ander te regelen.

Uit jouw link :

POP3 access is now available to Hotmail and Windows Live Mail users.

TS beschikt over Office Outlook waarin hij accounts wil integreren en zoals ik jouw link lees, is die precies andersom bedoeld :
hoe voeg je pop3 accounts toe aan Hotmail / live accounts en da's m.i. precies het tegenovergestelde van wat de connector doet.

Nope. Dat zijn de gegevens die je moet invullen in Outlook voor de connectie met Hotmail/outlook.com . Werkt hier al een hele poos op die manier.

Connector is nergens meer voor nodig. Kan allemaal standaard in Outlook 2010. Daarnaast kun je ook aangeven in welke inbox de emails moeten binnenkomen. Dit is in te stellen onder de "accounts" optie binnen Outlook zelf.
Kun jij mij dan uitleggen hoe ik dit in moet stellen qua inbox. Ik zou alles graag in 1 inbox hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan