Microsoft Office 2010 wil niet verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thieu1999

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2014
Berichten
7
Hallo

ik heb in het begin van dit jaar Microsoft Office 2010 geïnstalleerd en ook gebruikt, tot ik een gratis versie kreeg aangeboden van Office 2013 van mijn school. Ik wilde Office 2010 verwijderen (omdat mijn pc heel traag wordt van beide programma's), maar tijdens de de-installatie heb ik perrongelijk de de-installatie geannuleerd en dus nu kan ik het niet meer verwijderen via het configuratiescherm en het staat er nu wel nog op en als ik het nu laat verwijderen wordt mijn pc gewoon zonder bewust bevel van mij weer heropgestart en daarna staat het er nog altijd op. Uit wanhoop heb ik de map "Microsoft Office 2010" uit mijn "Program Files(86)" verwijderd, dus waarschijnlijk ook het "uninstall bestandje" dat er bij hoorde en het is ook al weg uit mijn "prullenbak":D!!! Ik heb ook al speciale programma's gebruikt (zoals: Revo Uninstaller Pro), maar tocht lukt het niet, ook al laat ik het geforceerd de-installeren, mijn pc wordt dan automatisch heropgestart. Ik heb het laten sudderen en gewoon de gratis, legale versie van school er bij gezet, maar die installatie viel stil bij 90% en deed niets meer (ik heb dan nog 1 uur en 30 minuten gewacht), dus heb ik mijn pc laten afsluiten, maar ook dit duurde veel te lang, 30 minuten en dus heb ik een paar seconden op de "power"-knop gedrukt, zo dat hij gewoon uitvalt. Bij de heropstart er van was het Office 2013 geïnstalleerd en ik vermoede niets, alles werkte, na verloop van tijd werd mijn icoontje van Word-bestanden van Office 2013 veranderd naar het icoontje van Word-bestanden van Office 2010 en als ik het bestand open, dan wordt het geopend met Office 2013! Het is (voorlopig) nog maar enkel bij Word-bestanden.

Ik vindt dit eigenlijk een beetje ambetant en hoe moet ik dit oplossen?
ik kan Office 2010 definitief verwijderen of gewoon ergens bij instellingen het icoontje van Word-bestanden veranderen.

Met vriendelijke groeten
Thieu1999
 

Bijlagen

  • Foto.jpg
    Foto.jpg
    101,9 KB · Weergaven: 90
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan