microsoft office 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchpc

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2009
hallo

ik heb van iemand microsoft office 2010 gekregen.
waarschijnlijk heeft hij hem illegaal, maar dat wet ik niet zeker. maar nu is mijn vraag:
als ik deze installeer en ik g outlook gebruiken. kan er dan geen virus inzitten die mijn e-mail account hackt?
en als ik nu een virusscanner over het bestand laat lopen en vind geen virussen?
graag zo snel mogelijk hulp!

B.V.D mitch

Hallo,

Office 2010 ligt nog niet in de winkel.
Jij hebt zeer waarschijnlijk Office 2010 Bèta en die is gratis te downloaden via de site van Microsoft.

Als het goed is zit er geen virus in het programma die je email kan hacken.

En als je scan met een virusscanner en hij vindt geen virussen dan zit er vrijwel zeker geen virus in.

ok maar ik weet zeker dat het geen beta is, hij is ook nederlandstalig.
maar als hij nu illegaal is, kan er dan geen hack of virus in outlook of word zitten die e-mail of dergelijke kopieerd??

B.V.D

ok maar ik weet zeker dat het geen beta is, hij is ook nederlandstalig.
maar als hij nu illegaal is, kan er dan geen hack of virus in outlook of word zitten die e-mail of dergelijke kopieerd??

Dus ligt niet in de winkel en officieel nog niet uitgebracht en jij hebt Office 2010 illegaal. Vreemde zaak. Maar als die illegaal is en je je daar niet zo druk over maakt dan begrijp ik niet waarom je je druk maakt over hacken virussen e.d. Het is toch duidelijk dat je bij validatie, patches en updates al snel door de mand zult vallen.

Hoi !

De RTM-versie is al enige weken te vinden op internet.

Gebruik 'm zelf ook; na afloop van de proef-periode krijg je vanzelf een rode waarschuwingsbalk bij het openen van 'n Office-venster met het verzoek Office 2010 te legaliseren.

Tot dat moment ben je niet in overtreding: doorgaans in @Microsoft blij met 30-dagen gebruikers; zij zijn immers de klanten-in-spe.

Greetz,

Harry.

@Harry, dat is toch allemaal legaal zoals jij dat aangeeft. Maar als dat het geval is, hoeft Mitch zich toch totaal geen zorgen te maken! Mijn antivirusprogramma en internetsecurity beveiligen mijn systeem inclusief mijn legale Office.

Hoi !

Mitch maakt zich zorgen omdat het een gedownloade versie betreft, mogelijk van 'n torrent-site, en hij het mogelijk acht dat de download besmet is !

Maar voor een evt. installatie het bestand eerst even scannen lost dat probleem op, zoals je terecht opmerkt.

Greetz,

Harry.

okeej harry maar ik heb het bestand laten scannen door Avast! en hij zegt dat hij niks kan vinden.
is het bestand dan niet besmet?
en kan ik het dan gewoon installeren en gebruiken? zonder dat er een virus inzit die mijn mail hackt of dergelijk?

B.V.D

Hoi !

Ja hoor: op de voorwaarden uit m'n vorige post.

Greetz,

Harry.

hallo

ik heb het bestand laten scannen en de virusscanner heeft niks gevonden.
is hij dan safe?
en het is de RTM versie. die is 180 dagen geldig ofzoiets staat erop. en als je dan op een knop drukt krijg je in een cmd scherm te zien hoelang hij nog geldig is. kan dit? en is dit veilig?

b.v.d

Ik heb MBAM freeware, scant prima, dus ik denk dat dat bij jou ook veilig is en zijn werk doet. Dan is het oké.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan