Microsoft Office Document Imaging scanner toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mgm1313

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2009
beste 'Helpmij' forum gebruikers :P

Ik heb vandaag het programma Microsoft Office Document Imaging ontdekt, waarmee je, als het goed is, papieren documenten kunt omzetten naar digitale documenten op de computer die je vervolgens in alle office programma's kunt gebruiken :thumb:
maar dan heb je wel een scanner nodig, nou is dat het probleem niet, want ik heb een 3 in 1 printer van hp (hp photosmart plus B-209A) maar als ik in Microsoft Office Document Imaging klik op 'Nieuw document scannen' en ik klik vervolgens op 'Scanner' om een scanner te selecteren, krijg ik een blanco lijst, ook als ik ga naar (even tussendoor ik gebruik windows 7, en office 2007) 'scanner's en camera's weergeven' krijg ik een blanco lijst. Als ik daar dan weer klik op 'scanner toevoegen' kan ik niet mijn Hp scanner toevoegen, omdat er geen scanner zou zijn gevonden :mad:
ik hoop dat jullie er nog iets van snappen :confused: en dat jullie ook een oplossing hebben voor dit probleem :)
alvast bedankt :thumb:

ik neem aan dat je de stuurprogramma's van de printer bedoeld :o
die zijn allemaal geinstalleerd ;)
maar toch bedankt :thumb:

Het zou zomaar kunnen, dat je alleen de printer hebt geïnstalleerd.

Maar dat is geen probleem, als je je driver cd indoet, kun je het stuurprogamma aanpassen.
Je kunt ook een nieuw stuurprogamma downloaden van de HP site.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...en&cc=us&dlc=en&sw_lang=&product=3777182#N680

Je moet de tweede optie nemen. (dus het complete gamma)
Dit is een 32bit versie, maar dat kun je aanpassen naar 64bit indien gewenst.

ondanks dat ik de volledige versie had geïnstalleerd, heb ik hem toch verwijderd en opnieuw geïnstalleerd via de link, en idd, nu stond hij er wel tussen :d heel erg bedankt, heeft me een hoop sorteerwerk bespaart :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan