weversknoop
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 jun 2012
Ik kreeg onlangs in Office 2010 Professional Plus de melding: "Microsoft Office kan de licentie voor deze toepassing niet controleren". Excel werd afgesloten en office is sindsdien niet meer te gebruiken. Via het Fixit programma kon ik wel de aparte onderdelen verwijderen, maar als alles weg is kon ik office toch niet meer installeren. Met de originele cd is niets meer mee aan te vangen. Ik kan het niet herinstalleren, wijzigen of verwijderen. Er is wel een instructieset bij Microsoft om alles handmatig te verwijderen, maar het gaat in het registry om zowat 1400 sleutels die handmatig een voor een moeten verwijderd worden en waar je wel een paar dagen mee zoet zijt. Via regedit kan je wel de sleutels zoeken, maar dan moet je ze een voor een verwijderen. CCleaner heb ik laten zoeken, maar deze vond niets? Ik heb nog een andere cleaner getest, deze vond wel meer dan 1400 fouten, maar je moest wel eerst betalen om ze te verwijderen. Als ik setup start krijg ik na een korte tijd de melding dat er een fout is opgetreden tijdens de installatie van Microsoft Office Professional Plus 2010. Is er een eenvoudige manier om ofwel office volledig weg te krijgen of om office weer te actieveren? Weversknoop