Microsoft Office Outlook 0x800CCC0F Error op alle @KPNMAIL.nl accounts.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nair

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2009
Berichten
82
Geachte Helpmij leden,

Sinds gisteren hebben we hier thuis een serieus probleem. Wij krijgen op al onze Mail-accounts een error genaamd: 0x800CCC0F. We kunnen gelukkig nog wel ontvangen, maar verzenden gaat niet meer.

Waaraan kan dit liggen? Heb zelf al wat gezocht op internet, maar nog geen oplossing gevonden. Wel ben ik ergens anders achter gekomen, dat het hele Uploaden Down ligt bij ons thuis, maar het downloaden gaat nog wel.

Kan het probleem misschien ook liggen dat ik 1 KPNMAIL-account op 2 pc's heb geinstalleerd?

Ik hoor graag van u,

Groet,

Erwin:)
 
Het feit dat je hier je vraag kon posten bewijst dat uploaden / verzenden nog werkt.....................

Controleer de server voor uitgaande mail : staat daar

smtp.kpn.nl

?
 
Er staat smtp.kpnplanet.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En kpnplanet.nl is ook de provider? M.a.w. als ik een mailtje van jou zou krijgen dan staat daar XXXX@kpnplanet.nl als afzender (de XXXX zijn je naam) ?
 
Ja klopt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat je wel kan proberen is het volgende:

Windowsknop (linksonder)
Alle programma's
Microsoft Office
Microsoft Office hulpprogramma's
Mircosoft Office diagnostische gegevens
 
De test was bij alles positief.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan kun je nog overwegen je account te verwijderen en daarna opnieuw aan te maken.
 
Maar het heeft er niks mee te maken dat ik op 1 pc en 1 laptop 1 e-mail account gebruik? Die laptop neem ik mee naar school en daar gebruik ik Outlook op. Nu ik even terugdenk begon hetzelfde probleem eerst op School en een week later hebben we het hier thuis.

Als dit er niks mee te maken heeft, dan zal ik jou instructies opvolgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Staat ernog een bericht in je [postvak uit] wat nog verzonden moet worden?
Kan zomaar zijn dat deze de toegestane grootte overschrijdt.

Ik lees het wel,
 
Er staat niks in Postvak uit. We hebben wel opeens allemaal last van dat de Browser héél langzaam laadt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer, geen resultaat. Nog steeds dezelfde problemen. :confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je probeert het e-mailen wel thuis toch?
dat is namelijk een vereisde van kpn, je kan mails alleen middels zijn netwerk versturen.
anders zou de webmail gebruikt moeten worden.
 
Ja ik probeer het e-mailen wel thuis, alleen kan ik niet meer verzenden en krijg ik die error. Het ontvangen van berichten gaat nog wel. En ik heb gemerkt dat het browsen heel traag gaat, pagina's laden duurt erg lang.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
misschien dat het resetten van de router wat uithaald? gaat het hier ook om een kpn experiabox? deze heeft bij mij ook vaak problemen gehad.
 
Het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders zo lang, met dezelfde tekst.


Resetten heb ik gedaan, maar het heeft geen resultaat. Het gaat inderdaad om de KPN experia box, genaamd Sitecom SX551
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders zo lang, met dezelfde tekst. (had niet voor niets je berichten met een reden aangepast)
 
Sorry voor de late reactie. Er waren internet problemen. Het lag blijkbaar allemaal aan de provider...

Het is nu inmiddels opgelost!

Bedankt voor alle reactie's
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan