microsoft office outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

opera1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 apr 2013
Ik ben hier nieuw.

Ik was mijn e-mails aan het lezen toen er een stroomuitval kwam.Nu start mijn outlook 2003 niet meer op.
De melding iedere keer

"Kan Microsoft Office Outlook niet starten.Kan het Outlook-venster niet openen.Kan de set mappen niet openen.De server is niet beschikbaar.
Neem contact op met de beheerder als de situatie zich blijft voordoen"

Wie kan mij helpen?

Goede morgen opera1 ....:D:thumb: en ....WELKOM ! op helpmij.nl .....
----------------
I.v.m. jouwe MOO 2003 heb je hier op Microsof forum, twee mogelijke oplossingen ( kwam zelf net ook tegen :D ) kijk even of je wat aan hebt ?? :(
bez zeer druk met mijn klusjes in m'n tuin, en kan ik voorlopig jouw topic niet volgen .... maar jij bent nu op juiste plek terecht gekomen en met een beeetje geduld zal je hier nog vele andere tips voor mogelijke oplossing in korte tijd krijgen ...:d;)

KLIK -->> http://answers.microsoft.com/nl-nl/...52?msgId=be77119f-8a8a-47c6-b853-d50020474d57

Laatst bewerkt:
Hoi Opera1,

Als je naar C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook gaat, vind je daar een bestand met '.pst' extentie.
Kopieer dat bestand even naar een usb stick of elders op je pc.
Vervolgens Outlook-Office 2003 deinstalleren, even opnieuw starten, Outlook-Office 2003 weer herinstalleren.
Stel Outlook weer in met jouw eigen account, misschien haalt Office nu weer jouw email op- hangt ervanaf welke mail server je gebruikt.
Als Outlook daarmee klaar is, kun je dat 'pst bestand' waar je een backup van gemaakt hebt, weer importeren.
En daarna volg je deze handleiding: BRON

1. Start Outlook en klik op Importeren en exporteren in het menu Bestand.
2. Klik op Gegevens uit een ander programma of bestand importeren en klik vervolgens op Volgende.
3. Klik op Bestand met persoonlijke mappen (.pst) en klik vervolgens op Volgende.
4. Geef in het vak Te importeren bestand het pad en de bestandsnaam op van het PST-bestand dat u wilt importeren.
5. Kies een van de volgende opties:
Dubbele items vervangen door geïmporteerde items (Bestaande gegevens worden overschreven met de gegevens uit het geïmporteerde bestand.)

Maken van dubbele items toestaan (Bestaande gegevens worden niet overschreven. De dubbele items worden toegevoegd aan de huidige Outlook-map.)

Dubbele items niet importeren (Bestaande gegevens worden bewaard. De dubbele gegevens in het bestand worden niet naar de huidige Outlook-map gekopieerd.)

Volg de overige instructies in de wizard Importeren en exporteren.

Daarna zal -hopelijk- je Outlook weer funtioneren als voorheen.

Succes!!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan