Microsoft Office Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Florisje

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2007
Hoi allemaal,

Ik heb een probleem met Microsoft Outlook, ik moet nog aanmelden met een email account, kan ik via Microsoft Office Outlook gewoon me email intikken?
Ik heb het gedaan alleen alle het lukt niet, ik vulde mijn Hotmail email adres in maar dan staat er:
Acces to Hotmail via Outlook and Outlook Express now requires a subscription. Please sign up at http://.join.msn.com/general/Email
Maar dan kan je gewoon nog een keer aanmelden bij Hotmail dus weer registreren.
Moet ik via yahoo of wat anders aanmelden om door te kunnen gaan

Gaat het er nou om om Hotmail in Outlook te gebruiken?

Zo ja, dan heb je waarschijnlijk wel iets aan deze link.

Gaat het er nou om om Hotmail in Outlook te gebruiken?

Zo ja, dan heb je waarschijnlijk wel iets aan deze link.

Het hoeft niet maar ik zit het meest op Hotmail

Wat moet je eigenlijk precies doen? Ik heb die Microsoft Office Outlook Connector gedownload alleen nu moet ik een andere versie kopen: Office Genuine Advantage Kit dat heb ik niet gedaan maar ik heb wel gewoon die plugin gedownload maar nu kan ik nog steeds niet connecten met Hotmail
En nu heb ik die plugin verwijderd alleen nu kan ik ze niet meer downloaden, ik heb een validatie ingevuld en nu kan ik alleen klikken op Doorgaan

Laatst bewerkt:
Waarom heb je die Office Genuine Kit niet gedownload dan? Die controleert alleen of je wel een legale versie draait.

Waarom heb je die Office Genuine Kit niet gedownload dan? Die controleert alleen of je wel een legale versie draait.

Dat moet je kopen en ik ga niet zo veel uitbesteden en hoezo moet je dat doen? Ik wil graag me Hotmail account op Outlook

Laatst bewerkt:
Het feit dat je die melding krijgt verraad al dat je geen legale versie van Office draait...

Een andere optie dan via de Outlook Connector kom ik niet tegen.

Het feit dat je die melding krijgt verraad al dat je geen legale versie van Office draait...

Een andere optie dan via de Outlook Connector kom ik niet tegen.

Ik heb het gekocht en kan het morgen binnen krijgen

EDIT: Ik heb het gestart en er staat gewoon dat ik een legale versie heb

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan