microsoft office plus 2010 productcode

Status
Niet open voor verdere reacties.

weethetn

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2012
Hallo,
beste mensen
Ik heb een laptop van school gekregen met microsoft office plus 2010 erop staat en ik ben het blaadje waar de productcode op staat kwijt en onder mijn laptop staat een blauwe wit sticker en erop staat 'product key' en ik heb met die code die daar staat in microsoft getypt maar het lukt niet :(
wat moet ik doen??????

Aangezien je hem van school hebt gekregen zal je een generieke KMS code hebben gehad die voor iedereen gelijk is waarvoor je laptop 1x per 180 dagan even gevalideerd word door de KMS server. of te wel, je gaat naar school en je krijgt gewoon de nieuwe code.
...Aan de andere kant als dat het geval zou zijn is het vreemd dat de school je office 2010 nog niet voorzien heeft van de key......
ach in alle gevallen gewoon lekker naar school. die geven je dan een nieuwe.
Als je een korte preek krijgt is het een kms key, krijg je een lange preek is het een gewone key... :)

Het kan zijn dat "weethetn" een Surfspot versie heeft van Office. (https://www.surfspot.nl/Surfspot/Service/Public/Informatie/Contact.htm) Deze zijn ook via school te bestellen tegen een gereduceerd tarief. Wanneer dit het geval is heb je zeer waarschijnlijk een e-mail gekregen met bepaalde informatie over deze bestelling. De gegevens van deze e-mail kun je dan gebruiken om contact op te nemen.

Indien je niet weet waar je moet zijn, is het beter om contact op te nemen met je onderwijsinstelling en daar het probleem voor te leggen. Deze mensen zullen je dan verder kunnen helpen of kunnen vertellen met wie je contact op moet nemen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan