microsoft office power point viewer

Status
Niet open voor verdere reacties.

suffie

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2006
hallo
heb microsoft office works 2007 geinstalleerd daar zit ook microsoft office power point viewer bij ook is die geinstalleerd. zit in de taalbalk menu start ook geinstalleerd in progamma,s en onderdelen .
maar als ik een mailtje krijg om te openen.met microsoft power point voorstelling
krijg ik dit berichtje.Er is voor deze bewerking geen progamma aan het opgegeven bestand gekoppeld Maak een koppeling via het onderdeel koppelingen ,instellen van het configuratiescherm. wat is er mis?? kan nergens onderdeel koppelingen vinden.
Wie kan mij helpen???

groetjes suffie

Wat is de extensie van het bestand? mogelijk is de viewer alleen gebonden aan pptx. Het makkelijkste is dan om het bestand even op te slaan op je bureaublad, het bestand dubbelclicken en dan de powerpoint viewer selecteren.

hallo
mailtje op het bureaublad geplaatst dubbelclik power point viewer geselecteerd , maar zonder resultaat. het is een pps bestand
wat zitten google toen kwam ik het volgende tegen,in regedit.exe onder power point slideshow 11 veranderen show naar open. power point viewer show veranderen in open.
maar helaas alles zonder resultaat. is er nog een optie????

m.v.gr. suffie

Laatst bewerkt:
opent de file wel als je lanceert vanaf het bureaublad en na het kiezen van de viewer of werkt het helemaal niet? overigens moet je niet het mailtje, maar alleen de file plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan