microsoft office publisher 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

hasie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
hoi ik heb mic office pub 2007
maar nu is mijn vraag
ik wil nu een site gaan maken met deze progje
als ik dan opstart kan ik kiezen websites maken
dan krijg ik de ontwerpen van alle soorten daaruit kan ik dan kiezen
en dan moet ik kiezen uit papier formaat????
staan 3 soorten erbij
web 924 x 4608 px - 600 x 4608 px - 760 x 4608 px
welke ik ook kies de site als ik dan naar webvoorbeeld kijk is die rechts helemaal wit
dus geen voledige scherm
wat moet ik nou hebben of welke formaat ofzo om het voledige scherm te krijgen

alvast bedankt
groetjes
hasie

hasie,
Dat is normaal want de breedte van de site is maar 760px breed. Hebt u een groter schermbreedte dan 760px dan is de rechtse kant wit, (of de achtergrond kleur van van de body).
Hebt u daarentegen een kleiner scherm dan 760px dan komt er een scrollbar te voorschijn.
Die breedte van 760px is perfect voor een schermresolutie van 800 x 600px.
groetjes
defietser

hasie,
Dat is normaal want de breedte van de site is maar 760px breed. Hebt u een groter schermbreedte dan 760px dan is de rechtse kant wit, (of de achtergrond kleur van van de body).
Hebt u daarentegen een kleiner scherm dan 760px dan komt er een scrollbar te voorschijn.
Die breedte van 760px is perfect voor een schermresolutie van 800 x 600px.
groetjes
defietser

dus als ik het goed heb dan moet ik het met 760 px site maken dan kan de meeste mensen het als voledig scherm zien ?
wat is bv de px van helpmij ??
want hiervoor had ik een kleine scherm en toen gaf die het ook voledig als scherm alle sites
nu heb ik een lcd breedbeeld heb ik de resulutie verhoogd naar 1024 x 768 en ik heb nog steeds voledig scherm als ik op internet welke pagina dan ook kijk.
maar als ik met publisher gemaakte site als webvoorbeeld kies dan opent explorer wel en zie ik de site maar rechts is die ongv 10 cm klein de site lijkt dan klein of niet voledig scherm .
please help
groetjes
hasie

het is gelukt ik snap het ook niet maar ik heb de site opnieuw gemaakt en voorbeeld als webpagina en het is voledig scherm
aleen als ik nu die oudere versie van de site opent en ik kies voor paginaformaat 760px
dan blijf die klein ?
maar ja ik moet het opnieuw maken dan maar ik doe wel kopie plakken 1 voor 1
maar deze vraag is opgelost

thanks defietser

groetjes hasie

vraagje hoe upload je een site uit publicher naar intenet in een gratis domein(dot.tk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan