noordeloos
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 nov 2009
Beste Lezer,
Ik heb sinds een klein jaar een nieuwe hp pc 64 bit met Windows 7.
Ik draaide daar office 2007 op maar had steeds problemen met opslaan.
Nou dacht ik dat het was omdat office 2007 niet zuiver was.
Ik heb een officiële Microsoft office 2010 cd met originele key etc en steeds weigert hij op te slaan.
Ik heb het volgende gedaan 2007 uninstall gedaan, cc cleaner er over heen.
Schone office 2010 er op gezet, probleem bestond nog steeds.
Dus office 2010 er weer af en weer alles geüpdatet, virus scanner (Sophos), Windows helemaal update cc cleaner en toen pas office er weer op.
Nog steeds kan ik goed werken met office maar als ik "opslaan als" doe dan heeft hij aan : microsoft office werkt niet meer etc etc. Pas na heel veel problemen lukt het me dan om alle vage schermen weg te krijgen en word opnieuw te starten maar dan ben ik sowieso veel tekst kwijt en het opslaan geeft weer problemen, ik raak steeds 5 a 6 keer alles kwijt.
Help, want tot nu toe kan ik niks en niemand vinden die mij verder kan helpen.
Ik heb sinds een klein jaar een nieuwe hp pc 64 bit met Windows 7.
Ik draaide daar office 2007 op maar had steeds problemen met opslaan.
Nou dacht ik dat het was omdat office 2007 niet zuiver was.
Ik heb een officiële Microsoft office 2010 cd met originele key etc en steeds weigert hij op te slaan.
Ik heb het volgende gedaan 2007 uninstall gedaan, cc cleaner er over heen.
Schone office 2010 er op gezet, probleem bestond nog steeds.
Dus office 2010 er weer af en weer alles geüpdatet, virus scanner (Sophos), Windows helemaal update cc cleaner en toen pas office er weer op.
Nog steeds kan ik goed werken met office maar als ik "opslaan als" doe dan heeft hij aan : microsoft office werkt niet meer etc etc. Pas na heel veel problemen lukt het me dan om alle vage schermen weg te krijgen en word opnieuw te starten maar dan ben ik sowieso veel tekst kwijt en het opslaan geeft weer problemen, ik raak steeds 5 a 6 keer alles kwijt.
Help, want tot nu toe kan ik niks en niemand vinden die mij verder kan helpen.