Microsoft Office Word 2003: vergelijkingseditor

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anara
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Anara

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Ik moet vaak natuurkundeverslagen maken. Ik gebruikte altijd de functie 'vergelijkingseditor' (het symbooltje heeft een vorm van de wortelfunctie met een soort alfa-tekentje erin) om formules in te typen in de programma 'Microsoft Office Word 2003'. Maar nu is deze symbool zwartwit gekleurd en ik kan hem niet meer gebruiken.
Kan iemand me vertellen wat ik moet doen om deze functie weer te laten werken?

Als u in eerste instantie Microsoft Office vanaf een netwerkserver of vanuit een gedeelde map hebt geïnstalleerd, moet u de Vergelijkingseditor vanaf die locatie installeren. Als u Office vanaf een cd-rom hebt geïnstalleerd, moet u de Vergelijkingseditor vanaf de cd-rom installeren.

Sluit alle programma's af.
Ga op een van de volgende manieren te werk:
Dubbelklik op het pictogram Software in het Configuratiescherm
.
Klik in het vak Geïnstalleerde programma's op Microsoft Office of Microsoft Word, afhankelijk van de vraag of u Word hebt geïnstalleerd als onderdeel van Office of als afzonderlijk programma, en klik vervolgens op Wijzigen.
Klik op in het scherm Opties voor onderhoudsmodus op Onderdelen toevoegen of verwijderen en klik vervolgens op Volgende.
Als het scherm Aangepaste installatie verschijnt, schakelt u het selectievakje Geavanceerde aanpassing van toepassingen kiezen in en klikt u op Volgende.
Klik in de lijst met te installeren functies op het uitvouwteken (+) naast Office-hulpprogramma's.
Klik op de pijl naast Vergelijkingseditor en klik op Uitvoeren vanaf mijn computer.
Klik op Bijwerken.
Start Word opnieuw.

Ik heb het geprobeerd wat je zei, maar nu schijnt dat ik de bestand SKU011.CAB mis. Wat moet ik doen om dit op te lossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan