Microsoft Office Word 2010 loopt steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkiebeej

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2011
Goede middag,

Ik heb ongeveer een week terug een nieuwe laptop gekocht
(Acer 7750-2416G50MN-2nd i5-2410M). Als ik Word open loopt Word gelijk bij de eerste actie vast. Of dit nou een toets indrukken is of iets aanklikken. Hij loopt helemaal vast. En beeindigen via Taakbeheer gaat ook heel moeizaam.

Opnieuw opstaren bied helaas geen uitkomst.

Heeft iemand een idee?:love:

Terug naar de laptoppenwinkel; moet gewoon werken. (is die office wel een origineel?)

Ron

Het is Microsoft Office 2010 Starter. Hij is dus nog niet geactiveerd.

En als hem eraf gooit en opnieuw installeert?

En als de laptoppenwinkel office op die pc heeft gezet dan zou ik toch terug gaan

Ron

En hij komt bij de mediamarkt weg. Ik ben bang als ik het opstuur dat ze net zolang zoeken totdat ze iets hebben gevonden waardoor de garantie vervalt. Ik heb heel wat software verwijderd en zelf weer software geinstalleerd. Ik weet niet of ze daar over gaan vallen?? :S Misschien maakt het ok niet uit als het maar niet office gerelateerd is.

Beste Hendrik ik heb het zelfde probleem ik weet niet of het al is opgelost, anders hoor ik graag de oplossing!

groet,

Sven

Dag allemaal,

Uiteindelijk heb ik Office starter eraf gehaald en Office 2007 erop gezet. En later ben ik weer over gegaan op Office 2010 (illegaal) en heb tijdje plezier van gehad. Nu vraagt hij steeds om activatie omdat mijn code niet oke is. Ik kan jammer genoeg geen correcte productcode vinden maar goed dat heeft hier niets meer mee te maken. Deze kan dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan