Microsoft Office Word is niet voor de huidige gebruiker geinstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

femmmmefatale

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 okt 2011
Berichten
2
Hallo

Ik heb een groot probleem. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb laatst Word 2007 laten installeren op mijn nieuwe laptop, alleen nu als ik Word open wil doen krijg ik dit op mijn beeldscherm:

Microsoft Office Word is niet voor de huidige gebruiker geinstalleerd. Voer Setup uit om de toepassing te installeren.

Kan iemand mij uitleggen wat dit wilt zeggen? Ik heb absoluut geen verstand van dingen kwa computers!

:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Welkom op Helpmij ,

Geduld is een Schoone zaak, waarschijnlijk log in windows op een ander account in set up anders al eens geprobeerd ?
 
:confused: Hoi Modag ik wou ff alleen maar vragen of zou ook nie kunen helpen opnieuw installatie starten en rondje reparatie omdraaien ...:D ?
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

verklaar je nader ik heb hem even niet Royonix
 
:confused: Maar je weet wat ik bedoel ik dacht alleen maar of zou misschien kunne' helpen als hij opnieuw installatie van Microsoft Office zal starten onder d' naam van die andere gebruiker ( is het andere ook begreep ik ? ) en gewoon reparatie ( geen volledige MO ) aleen maar draaien ?
 
Laatst bewerkt:
Je kunt, als je de installatie-dvd in bezit hebt, de installatie repareren door deze in jouw computer te stoppen en dan op herstellen (of reparatie weet de precieze benaming niet) te klikken. Dan zou het opgelost moeten zijn. Zo niet, dan lezen we dat wel :)
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb de titel aangepast "Help!!!!" zegt niets over je vraag / probleem. Graag de volgende keer een betere titel verzinnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan