Microsoft Office

Status
Niet open voor verdere reacties.

waterlood

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2004
Goedenmorgen allemaal. Ik werk met Windows XP home. Ik wil Microsoft Office professional installeren maar dat lukt gewoon niet. Kunt u mij helpen met de oplossing om office wel te installeren? Bij voorbaat dank. Waterlood.:(

Ik ga dat nog even bekijken en kom dan op deze vraag terug. Maar is Microsoft professional wel te installeren in Windows XP Home? Groet Waterlood.

Hay M@rio. ik krijg het volgende bericht. Fout 1305 setup kan bestand D:\office 10\msaccess. exe niet lezen.

Hay M@rio. ik krijg het volgende bericht. Fout 1305 setup kan bestand D:\office 10\msaccess. exe niet lezen.

Hoi

de computer kan een bestand niet lezen. de oorzaak is mogelijk dat de cd-rom of de cd-rom speler niet goed is

tip: maak de cd-rom schoon

mark

Ik dacht aan iets anders maar het is een nieuwe pc, dus is alles schoon. Ik ga even kijken of de cd goed is aangesloten Bedankt voor de snelle reactie. Groeten waterlood. :thumb:

De link gaat over het schoonmaken van een CD en NIET om een CD-Rom Speler schoon te maken.

Waarschijnlijk zit er vuil en een kras op je Cd waardoor je leesfouten krijgt.
Je kunt dan ook het beste proberen om de CD schoon te maken en als het daarmee lukt je kopie maken van je Cd aangezien de kans groot is dat je een volgende keer weer problemen kan krijgen.

Kopieer anders de gehele cd eens in een map op je harddisk. Dan weet je direct of de cd nog goed leesbaar is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan