Microsoft Outlook 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

wmarteijn

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2009
Microsoft Outlook 2000. Als ik berichten in een map wil verwijderen dan gebeurt het (niet altijd) dat ze in die map toch blijven staan, ze zijn pas weg als ik eerst in een andere map ga staan en dan weer terugkeer. Verder hoor ik dat ik mail ontvang maar er staat (meestal) niets in mijn "postvak in". Ik moet dan Outlook afsluiten en weer openen, dan staan de mails er wel in. Ik heb Outlook opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet. Wie kan helpen a.u.b.

8 maart 2009: nog niemand heeft een oplossing aangebracht, schijnbaar toch een groot probleem, jammer.

Laatst bewerkt:
Deze topic hoort in een ander forumdeel !!
Nieuwe Moderator? Misbruikmelding is voldoende, dan kijkt een moderator er naar.
Daarbij gaat de vraag over Outlook en staat dus in de goede sectie.

Graag als je het aanbied :rolleyes:

Als ik het woord misbruik hoor, denk ik aan scheldwoorden en slechte taal, maar niet als een onderwerp in een verkeerd deel staat.

Sorry supermoderator zal volgende keer op misbruik klikken :rolleyes:

Als je nu een keertje op de misbruikmeldings knop had gedrukt, had je gezien dat die knop ook voor dit soort dingen is;

Notitie: Via deze weg kan u een moderator berichten over een foutief geplaatst topic. Gebruik dit ook om SPAM, reclame berichten en probleem berichten (schelden, taalgebruik, etc) te melden.

Uiteraard alleen gebruiken als het ook echt nodig is. In dit geval staat de topic goed.
Nee we hebben geen moderators nodig.;)

Back ontopic graag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan