Microsoft Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

castello21

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2007
Beste mensen,

Kan iemand mij helpen met het volgende probleem.
Outlook 2007 is de laatste tijd erg traag en reageerd nauwelijks.
Heb al een diagnose uitgevoerd maar het probleem is nog niet opgelost.

Wie oh wie heeft een oplossing???
Alvast bedankt voor een reactie

Groet Castello:(

Je zult moeten zoeken bij het netwerk waar je computer zich in bevindt. Het programma reageert traag doordat Outlook alles op alles zet om de mails toch binnen te halen.

Outlook

Je zult moeten zoeken bij het netwerk waar je computer zich in bevindt. Het programma reageert traag doordat Outlook alles op alles zet om de mails toch binnen te halen.
Hoi,

Bedankt voor je reactie.
Begrijp alleen niet precies wat je bedoeld en hoe ik dit aan moet pakken.:confused:

Hoop dat je me nog even verder kunt helpen.
Bij voorbaat dank.
Groet Castello:thumb:

Heb er hier sinds een tijdje ook last van, maar dat ligt zeker niet aan het netwerk. Zie ook steeds meer op het internet mensen er last van hebben. Ik ga er voor mijzelf ook niet naar kijken, omdat ik waarschijnlijk naar 2010 overstap.

Het hoeft niet met je netwerk te maken te hebben. Het kan in je PST zitten zie niet goed meer is of in de OST of in het Outlook profiel om een paar mogelijkheden te noemen.

Sorry voor een wat late reactie :o. Maak even screenshot van de uitslag vanaf deze website, en post die op het forum. Daarnaast kun je Microsoft Office Outlook opnieuw installeren.

Outlook

Hier is hij dan de speedtest.

hoop dat je hier iets wijzer van wordt.

Dank voor alle moeite.

Groet castello:thumb:

Mooi zo.:) Mag je de status van de vraag nog even op "Opgelost" zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan