Microsoft Outlook en Outlook Expres

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruut

Verenigingslid
Lid geworden
20 apr 2005
Berichten
518
Ik heb een heel raar probleempje. Ik ben overgegaan van Outlook Expres naar Microsoft Outlook. Deze is ook ingesteld als mailprogramma. Het rare is nu dat als ik van Microsoft Outlook mail verstuur deze wel verstuurd wordt maar daarin niet binnenkomt. Deze mail komt dan binnen in Outlook Expres. Groet, Ruut
 
Hoi,

Je benoemt het niet helemaal correct ...
Je mail komt wél binnen als je OE opstart. En hij komt niet binnen als je Outlook opstart ...

Alle instellingen in Outlook kloppen, want je kunt wél verzenden, dus dan heb je je pop-mailserver niet goed ingesteld in Outlook
 
Laatst bewerkt:
outloook

Ik heb vergeleken en de gegevens bij de pop mialserver zijn hetzelfde. Het probleem blijft bestaan. Ik snap het niet. Verzending vanuit MO gaat goed en de ontvangst is binnen OE. Kan je mij wellicht verder helpen? Groet, ruut
 
Controleer het volgende:

Ga naar Inernet Explorer
Menu: Extra > Internetopties... ;
Tabblad 'Programma's'
en kijk of bij Email aangegeven staat: Microsoft Office Outlook
 
Outlook

Beste,
Ook dat had ik al gecontroleerd. Voor de zekerheid nog maar eens maar de instellingen zijn goed. Misschien nog een andere oplossing?
M.vr.gr. ruut
 
Hoi,

Als je OE toch niet meer gebruikt, kan het hem verwijderen.
Vervolgens de pc opnieuw opstarten en CCleaner (www.ccleaner.com) installeren en je register etc. daarmee opschonen.
De email-account onder Outlook verwijderen.
Outlook afsluiten en opnieuw starten.
En tenslotte je email-account geheel opnieuw aanmaken.

Krijg je ook een foutmelding als je met Outlook je mail gaat ophalen/verzenden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan