Microsoft Outlook fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

oppafashionnl

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Dag,

op de volgende pagina 'http://support.microsoft.com/kb/822503' is de fout weergegeven waar ik mee kamp.

Ze geven er echter de oplossing, maar die snap ik niet.
Stap 1. (vouw op de pagina Change Office User Settings (pagina 10 van 24) achtereenvolgens Microsoft Outlook 2003 en Miscellaneous uit en klik op PST Settings) gaat voor mij te ver. Ik heb geen idee waar ik nu moet zoeken. Erg vaag aangegeven.

Heeft iemand een idee?

Jos

Er staat ook het volgende:
Als u dit probleem wilt oplossen voor een bestaande installatie van Outlook die dit probleem vertoont, geeft u het PST-bestand op via het pictogram E-mail in het Configuratiescherm.

Maak eerst eens een backup van je huidige Pst bestand door in Outlook te gaan naar:
Bestand>Importeren en Exporteren>Naar een bestand exporteren>Bestand met persoonlijke mappen(pst)>Klik bovenaan in Postvak en vink Ïnclusief Submappen"aan>Kies de locatie en klik op voltooien.

Je hebt nu in ieder geval een backup.
Ga nu naar configuratiescherm en klik op het pictogram E-mail.
Klik op Profielen weergeven en verwijder je profiel.
Maak daarna een nieuw profiel aan(Toevoegen) en noem het gewoon weer Outlook en vul je accountgegevens in.

Start daarna Outlook op en importeer je backup door te gaan naar:
Bestand>Importeren en Exporteren>Gegevens uit een ander programma of bestand importeren>Bestand met persoonlijke mappen(pst)>Bladeren naar je backup>daarna klikken op volgende en Voltooien.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan