Microsoft Outlook foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frebo

Verenigingslid
Lid geworden
21 nov 2006
Als ik een mailtje wil verzenden krijg ik wrijwel iedere keer deze foutmelding.
Soms verzend hij hem wel met uitloggen en inloggen, maar deze keer blijft ie het weigeren.
Ligt dit aan de provider (Ziggo) of aan de instellingen van mijn Microsoft Outlook.
zie bijlage
Alvast bedanky voor de reaktie

Bijlagen

• Sending mail.jpg
    Sending mail.jpg
    30,7 KB · Weergaven: 38
Je zit nu niet meer bij Home hè dus wordt het bij SMTP dus smtp.ziggo.nl en bij POP pop.ziggo.nl ......

Het kan ook zijn dat heel je adres (account) niet meer actief is en dat je nu een Ziggo adres hebt.

Voor zover ik weet zijn de gegevens van de klanten niet veranderd door de overgang naar Ziggo. Heb zelf diverse contacten met @home en deze hebben geen problemen.
Als je de instellingen zou moeten veranderen mag je toch aannemen dat Ziggo je daarover informeert.

Ik zat bij Orange wat nu ook Ziggo is en mijn account werkt niet meer in ieder geval en heb nu een Ziggo adres maar daar heb ik inderdaad een mail van gehad !
Je kan altijd proberen even de servers op Ziggo te zetten. De foutmelding geeft duidelijk aan dat er geen contact met de Home server gemaakt kan worden.

Voor zover ik weet zijn de gegevens van de klanten niet veranderd door de overgang naar Ziggo. Heb zelf diverse contacten met @home en deze hebben geen problemen.
Als je de instellingen zou moeten veranderen mag je toch aannemen dat Ziggo je daarover informeert.

Terwijl ik op dit forum mijn probleem (foutmelding 0x800ccc0e Unable connect to the server) vermeldde en terugkeerde naar Microsoft Outlook bleek de Outbox opeens leeg te zijn en de mail verzonden!
Waarom niet meteen? dit komt heel vaak voor en ik vermoed dat de lijn met Ziggo niet optimaal is? Of niet soms ?
Bedankt voor jullie snelle reaktie!

Check op hun site voor de zekerheid even of er storingen zijn in jou postcode gebied.
Ik heb zelf nooit problemen met Ziggo gelukkig maar ik schijn één van de weinige te zijn.

Best mogelijk dat er door de veranderingen problemen zijn met de verbinding. Veranderingen leiden vaak niet tot directe verbeteringen. Dus blijven hopen

Met Ad eens.
Er zijn veel problemen m.b.t. de migratie naar Ziggo !
Daar kan jij de dupe van zijn nu.

Ik zat bij Orange wat nu ook Ziggo is en mijn account werkt niet meer in ieder geval en heb nu een Ziggo adres maar daar heb ik inderdaad een mail van gehad !
Je kan altijd proberen even de servers op Ziggo te zetten. De foutmelding geeft duidelijk aan dat er geen contact met de Home server gemaakt kan worden.

Zie de bijlage.
Zoals je ziet heb ik de inkomende en uitgaande mail op Ziggo gezet en voordat ik kon kijken was de mail (een testje) al verzonden. Perfect !
Bedankt Raymond ..... en Ad.

Bijlagen

• Server eigenschappen.jpg
    Server eigenschappen.jpg
    31 KB · Weergaven: 33
Laatst bewerkt:
Blijf het toch raar vinden dat Ziggo je niet informeert als je wat moet veranderen.
Maar fijn voor je dat het nu goed werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan