Microsoft Outlook geeft alleen de inbox weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bornetto

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2009
Geacht forum,

Sinds een paar dagen kan ik alleen in de inbox komen. Bij de andere mappen krijg ik de mededeling:

"Kan de map niet weergegeven. Er is onvoldoende geheugen om programma uit te voeren. Sluit een of meer programma's af en probeer het opnieuw".

Er staat geen enkel ander programma open, het betreft een laptop waar eigenlijk alleen Outlook en Google Chrome wordt gebruikt. Een hele "schone" laptop dus. Geen documenten, geen muziek, geen foto's enz.

Wie heeft de oplossing?

Het betreft Outlook 2007, Windows 7 en het betreft een Asus Eee PC notebook.

Alvast bedankt!!

Bijlagen

• Outlook melding.jpg
    Outlook melding.jpg
    14,3 KB · Weergaven: 59
Laatst bewerkt:
a. Eerst eens kijken wat er gebeurt als je in Veilige modus Outlook opstart: Ctrl-toets vasthouden bij het starten van Outlook en Ja geven op de vraag of die in Veilige modus gestart moet worden.
b. Als a. niet beter werkt dan normale modus, dan kan het (bijv.) nog zijn dat het .PST (mail-)bestand corrupt is. Kijk hier, bij "Fouten herstellen met Scanpst.exe"

Tijs.

Hallo Tijs,

Als ik outlook opstart in de veilige modus heb ik het probleem niet.

Gr, Rob

Ok, probeer het volgende:
a. Eerst kijken of het probleem nu weg is, nu je even in Veilige modus bent geweest.
b. Indien niet, gebruik de /safe:<x> parameter methodes bij opstarten Outlook in deze discussiedraad, posting #33 en verder.
dus testen met /safe:1, /safe:2, /safe:3 en /safe:4

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan