microsoft outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Berichten
640
ik heb het volgende probleem als ik een mailtje schrijf en op aan klik dan komen er geen adressen meer te voor schijn.

ook staan ze niet meer in het adres boek dat boven in de balk staat.

maar ze staan wel in contactpersonen

help wat doe ik fout
gr Carina
 
Je bedoelt Outlook Express en niet Microsoft Office Outlook?
Ga in OE via Bestand naar Importeren, Adresboek. " Surf" naar C:\Documents and Sattings\Jouw_naam\Application Data\Microsoft\Adress Book. Daar staat als het goed is "Jouw_naam.wab".
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Gebruik je Outlook ipv OE?
Klik met de rechtermuisknop op de map 'Contactpersonen' en kies in het snelmenu voor 'Eigenschappen'
Klik het tabblad: Adresboek van Outlook
en controleer of er een vinkje staat bij 'Deze map weergeven als een E-mail adresboek'.
 
werkt niet

Of ik doe iets stoms, maar even voor de duidelijkheid mijn mail komt binnen op microsoft outlook,

en als ik dan een adres in een mailtje wil zetten verschijnt er een schermpje

met daarin de tekst dit adresboek bevat geen i........kan het verders niet lezen.en bij namen weergeven staat outlook-adresboek

en als ik op het pijltje klik staat er wel 5 keer contactpersonen en als ik op zoon contactpersoon klik staat er kan de adreslijst niet weergeven.de contactpersonenmap van dit adresboek kan niet worden geopend de map is verplaats of verwijderd of u hebt niet de nodige machtigingen.

in het linker rijtje van mijn outlook staat contactpersonen en ndaar zitten wel adressen in maar zoals ik al zei kan ik die niet in een mailtje zetten.

snappen jullie het nog

ik hoop het
gr Carina
 
Niet echt een Microsoft Internet Explorer / Browser vraag.
Verplaatst naar Outlook.
 
Laatst bewerkt:
probeer eens onderstaande oplossing

  • Klik in Outlook op met de rechtermuistoets op Contactpersonen en kies dan Eigenschappen
  • Klik in het scherm wat dan komt op Adres boek van OUtlook
  • type bij adresboek naam Outlook adresboek
  • vink he vakje bovenin aan zodat de contactpersonen de adresboek wordt
  • Klik op OK
  • Op in OUtlook de adresboek , deze staat bovenin het scherm en kan je herkennen aan een wit boekje (bij mij naast contactpersoon zoeken)
  • .Klik in adresboek op Extra en dan op Opties
  • in alle 3 schermen moet Outlook adresboek bove instaan staan, bij de bovenste 2 in het vakje en bij de onderste bovenaan
  • Klik op Ok
  • als het goed is moet je nu de adressen weer terug hebben
 
ik heb ze weer

hoi dank je wel voor de reacties ik heb de adressen terug gevonden, ze staan nu in mijn adressen boek, maar ik krijg ze nog steeds niet in mijn contactpersonen, weten jullie daar ook een oplossing voor?

gr Carina
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan