Microsoft outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

1snoepie

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2004
Ik heb mijn laptop in de fabrieks instellingen terug gezet en Office 2003 geinstalleerd.
Dat ging altijd zonder problemen,nu krijg ik echter de volgende mededeling in microsoft outlook als ik wil mailen.

Serverfout: 0x 800CCC90

Foutnummer: 0x800CCC92

Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord.
Ik weet zeker dat dit niet zo is want ik kan hier wel mijn webmail mee openen

Laatst bewerkt:
Ja,dat is allemaal goed.
Ik heb ook een ander mail programma geprobeerd maar hetzelfde probleem blijft zich voordoen.

weke mailserver gebruik je en waar heb je je internet vandaan (bv Planet of Home)

POP3
pop.kpnplanet.nl
mail.kpnplanet.nl

KPN internet + bellen

Ik heb het geprobeerd met incredimail(eerder nooit een probleem)maar die geeft nu de zelfde fout.

volgens de helpdesk van KPN licht het aan outlook (maar dat geloof ik niet),ze zeggen dat ik die opnieuw moet installeren maar waar haal ik die vandaan

Laatst bewerkt:
POP3
pop.kpnplanet.nl
mail.kpnplanet.nl

KPN internet + bellen

Ik heb het geprobeerd met incredimail(eerder nooit een probleem)maar die geeft nu de zelfde fout.

volgens de helpdesk van KPN licht het aan outlook (maar dat geloof ik niet),ze zeggen dat ik die opnieuw moet installeren maar waar haal ik die vandaan

als Incredimail ook fout gaat kan het niet aan OUtlook liggen.

Als je in de account wizard de instellingen laat controleren gaat ie dan wel goed?

Je kan OUtlook opnieuw installeren vanaf je Office CD.

Even gesnuffeld, zit er misschien een mailtje met grote bijlage dwars. In Webmail kan je dit controleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan