syncursist
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 jun 2006
Eind verleden maand heb ik mijn zelfstandige activiteit stopgezet. Mijn lidmaatschap voor het Microsoft Partner Program verloopt eind deze maand en zal ik dus ook stopzetten.
Als ik de uitleg lees op de website van Microsoft zou ik alle Microsoft programma (dus Windows Vista en Office 2007) moeten verwijderen van mijn laptop. Ik ben wel bereid het pakket Microsoft Office Home aan te kopen maar zie er erg tegenop om mijn laptop helemaal opnieuw te moeten installeren. Hoe kan ik mijn huidige software blijven gebruiken en toch legaal in orde zijn? Heeft iemand van jullie ervaring met dit probleem?
Ik stelde de vraag reeds aan Microsoft zelf maar wacht tevergeefs op antwoord.
Alvast hartelijk dank bij voorbaat.
Als ik de uitleg lees op de website van Microsoft zou ik alle Microsoft programma (dus Windows Vista en Office 2007) moeten verwijderen van mijn laptop. Ik ben wel bereid het pakket Microsoft Office Home aan te kopen maar zie er erg tegenop om mijn laptop helemaal opnieuw te moeten installeren. Hoe kan ik mijn huidige software blijven gebruiken en toch legaal in orde zijn? Heeft iemand van jullie ervaring met dit probleem?
Ik stelde de vraag reeds aan Microsoft zelf maar wacht tevergeefs op antwoord.
Alvast hartelijk dank bij voorbaat.