Ik heb Superantispyware geinstalleerd en gerund, en heb nu geen volgens deze software geen fouten meer op mijn laptop. Heb maar liefst 6 GB rommel kunnen verwijderen. Na maanden geploeter kom ik ineens een stuk verder.
Ik kreeg gisteren nog meer suggesties voor antispyware etc en ga deze mogelijk ook uitproberen. Erg leerzaam.
Nog een paar vraagjes heb ik.
* Behoren de "Microsoft.net service packs" bij het het volgende linkje
http://www.microsoft.com/security_essentials/default.aspx?mkt=nl-nl#dlbutton
* als ik "Superantispyware" een Firewal gebruik, kan ik dan de "Microsoft.net service-packs" verwijderen
*is Services.exe eigenlijk niet gewoon spyware van microsoft,?
*kan ik dit verwijderen (ongestraft)?
*hoe is Services.exe te verwijderen?
(Ik heb weinig tot niets te verbergen, maar vind het onzin dat er allerlei gegevens verzameld worden).
Alvast bedankt.
Vriendelijke groet
Rob.
P.S. ik weet niet veel van computers en mijn bijdrage op dit forum zal voorlopig niet veel voorstellen, maar wie weet in de toekomst. Bij veelvuldig gebruik van dit forum zal ik met enige regelmaat donaties storten.
(naar draagkracht)
Ik kreeg gisteren nog meer suggesties voor antispyware etc en ga deze mogelijk ook uitproberen. Erg leerzaam.
Nog een paar vraagjes heb ik.
* Behoren de "Microsoft.net service packs" bij het het volgende linkje
http://www.microsoft.com/security_essentials/default.aspx?mkt=nl-nl#dlbutton
* als ik "Superantispyware" een Firewal gebruik, kan ik dan de "Microsoft.net service-packs" verwijderen
*is Services.exe eigenlijk niet gewoon spyware van microsoft,?
*kan ik dit verwijderen (ongestraft)?
*hoe is Services.exe te verwijderen?
(Ik heb weinig tot niets te verbergen, maar vind het onzin dat er allerlei gegevens verzameld worden).
Alvast bedankt.
Vriendelijke groet
Rob.
P.S. ik weet niet veel van computers en mijn bijdrage op dit forum zal voorlopig niet veel voorstellen, maar wie weet in de toekomst. Bij veelvuldig gebruik van dit forum zal ik met enige regelmaat donaties storten.
(naar draagkracht)
Laatst bewerkt: