Microsoft Steering Wheel probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

XeroX1990

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Microsoft SideWinder Precision Racing Wheel. Het is namelijk zo dat het rempedaal nu ingesteld staat voor de Z-as. Voorheen stond deze nog ingesteld voor de X-as samen met het gaspedaal. De X-as was toen als het ware opgesplitst. Op deze computer heb ik Windows Vista. Dat kan misschien ook een reden zijn? Ik heb het stuur namelijk ook nog geprobeerd op de oude computer met Windows XP, en daar deed hij het wel normaal (X-as opgesplitst).

Mijn vraag is nu hoe ik deze oude situatie weer kan krijgen, zodat de X-as weer opgesplitst is in gaspedaal en rempedaal. Ik heb met de nieuwe configuratie namelijk erg veel problemen bij het spelen van sommige games.

Ik heb al geprobeerd opnieuw te kalibreren via configuratiescherm\spelbesturingen, maar dat heeft niet geholpen. Nieuwe drivers voor het Steering Wheel heb ik tot nu toe ook nog niet gevonden.

Weet iemand hoe dit probleem op te lossen is? Ik zou het echt heel erg op prijs stellen namelijk, want dan kan ik eindelijk weer race games gaan spelen!
Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan