Microsoft toetsenbord op dell werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

VWGlassee

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2007
Mijn broer heeft zich net een draadloos toetsenbord met muis gekocht. Ik heb dat aangesloten op zijn pc maar als ik de kabel van de muis in da groen gatje stook (ben ni echt ne computerkenner dus :? meer oldtimerkenner :-D ) en het toetsenbord in da paars werkte niks. stak ik de muis in de usb poort dan werkte dit wel maar het toetsenbord nog steeds niet. deze werden dus aangesloten op nen dell. ik heb ook geprobeerd om de software te installeren maar dan nog werkte beide niet. ook heb ik gaan kjken bij hardware toevoegen en daar stond enkel de muis bij (aangezien deze in de usb poort stak), maar als ik de muis uit de usb poort trok en daarna weer in da groen gatje dan stond de muis niet meer bij hardware die aangesloten is op de computer. :? raar raar raar.

sloot ik het toetsenbord en de muis aan op mijn pc (A-open) dan werkte dit wel zonder de cd te installeren.

wa kan ik daar aan doen? of is het normaal dat microsoft randapparaten niet op een dell werken?

micrsoft toetsenbord op dell werkt niet.

Hallo.

Eerst de software verwijderen.
Ook uit apparaat beheer de hardware verwijderen.
Dan eerst de software installeren, als die geinstalleerd is dan de pc opnieuw opostarten en dan pas de hardware aansluiten.
Toch zeker als je de usb aansluiting gaat gebruiken eerst de software installeren want anders gaat het niet werken.

Groeten Cees.

Hallo.

Eerst de software verwijderen.
Ook uit apparaat beheer de hardware verwijderen.
Dan eerst de software installeren, als die geinstalleerd is dan de pc opnieuw opostarten en dan pas de hardware aansluiten.
Toch zeker als je de usb aansluiting gaat gebruiken eerst de software installeren want anders gaat het niet werken.

Groeten Cees.

het werkt! danku ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan