Microsoft toetsenbord sneltoetsen werken niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ClaudiaWD

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2011
Beste,

Ik heb sinds vanochtend een Microsoft KC-0405 aangesloten op mijn laptop. Ik zag dat dit toetsenbord beschikt over sneltoetsen zoals 'favorites', etc. Ik heb ook de drivers geïnstalleerd van de Microsoft website en het Microsoft Mouse and Keyboard Center. Daar heb ik het één en ander ingesteld, maar het werkt allemaal niet. Zowel met f-lock knop aan als uit, geen enkele knop werkt. Typen kan ik wel. Vergeet ik iets? :-)

Bedankt alvast!

Volledige aanduiding van dat toetsenbord: Microsoft Digital Media Pro Keyboard KC 0405
Support/download-links: hier
Je moet in ieder geval Intellitype Pro of Mouse and Keyboard Center op je pc hebben staan, wat maar voor je besturingssysteem wordt aangeboden.
En dan instructies volgen zoals deze, deze, deze en deze
[Sommige links zijn voor Intellitype Pro, sommige voor Mouse and Keyboard Center, zo lijkt het.]

Tijs.

Bedankt voor je reactie. Ik had eerst Mouse and Keyboard Center geïnstalleerd. Dat werkte niet, dus nu heb ik Intellitype Pro geprobeerd. Daarin staan ook al de instellingen die ik bij het andere programma had ingesteld, maar nog steeds werkt er niks (en dan heb ik al meerdere keren de F-lock knop aan/uit gezet).

Ik heb verder geen idee (ik gebruikte mijn Microsoft toetsenbord nog onder XP, en die pc is ondertussen weg). Hopelijk reageert er nog iemand anders.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan