Microsoft Tun minipoort adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

danielleth

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2005
als ik bij mijn apparatenbeheer ga kijken staat er bij microsoft tun miniadapter een uitroepteken ( in 't geel )
als ik op de eigenschappen klik zie ik volgende dingen staan :
kan bestaande stuurprogramma's niet laden ( code 31)
de stuurprogrammaversie is 5.1.2600.2180
apparaatinstantie id ROOT\TUNMP\0000

wat wil dat allemaal zeggen en heb ik wel degelijk een probleem en kan ik het oplossen
alvast bedankt
Danielle

Code 31

Dit apparaat werkt niet goed omdat <apparaat> niet goed werkt. (Code 31)

Klik op Eigenschappen om de eigenschappen van apparaat weer te geven en vast te stellen waarom het apparaat niet werkt.
De vermelding apparaat in dit foutbericht staat voor het afhankelijke apparaat dat eerst moet worden gerepareerd, zodat het apparaat weer goed werkt.

Oplossingsknop: Eigenschappen

Deze code wordt weergegeven als de goede werking van een apparaat afhankelijk is van een ander apparaat. Dit geldt niet voor apparaten die door het bovenliggende apparaat worden geïnventariseerd.

Als u op de knop Eigenschappen klikt, worden de eigenschappen van het andere apparaat weergegeven. Waarschijnlijk wordt voor het andere apparaat ook een van deze foutcodes weergegeven in Apparaatbeheer. Volg alle aanbevolen procedures. Als de apparaten dan nog niet werken, verwijdert u deze met Apparaatbeheer. Laat de apparaten vervolgens opnieuw detecteren door de wizard Nieuwe hardware. Als dat ook geen effect heeft, vraagt u de hardwarefabrikant naar bijgewerkte stuurprogramma's.

http://support.microsoft.com/defaul...123&Product=winxp#XSLTH3120120131120121120120

en wat kan ik, in mensentaal daaronder verstaan ?
alvast bedankt
Daniëlle

Verwijder het apparaat eens in apparaat beheer en start de computer opnieuw op. Kijk dan of hij hem opnieuw vind en zo ja installeer hem dan opnieuw

ik heb eens gekeken maar die microsoft tun minipoort adapter is een onderdeel van netwerkadapters . een ander onderdeel van die netwerkadapters is ook AMDtek ADM 8511 usb to fast ethernet convecter.
ik klik met de rechter muisknop op microsoft tun minipoort adapter en krijg oa de keuze installatie gedaan maken . wanneer ik daar op klik krijg ik de melding dat ik het niet kan verwijderen omdat ik het nodig heb om de pc op te starten . Wat doe ik nu ?
alvast bedankt
Daniëlle

hetzelfde

Ik heb exact hetzelfde probleem. Wij maken thuis gebruik van apple airport. `ik kan niet verbinden met het internet, hij zegt bij apparaat beheer bij zowel Microsoft Tun Miniport Adapter als bij WAN miniport (IPX) #2 geel uitroeptekentje.

Bij Microsoft Tun Miniport Adapter zegt ie: Dit apparaat start niet. (code 10)
Bij WAN miniport (IPX) #2 zegt het: Dit apparaat werkt niet goed omdat windows de voor dit apparaat benodigde stuurprogrammas niet kan laden.(code 31)

Verwijderen van de apparaten lukt niet want hij vind dat het nodig is voor het opstarten.

Probleem oplossen lukt ook niet, want hij zegt dat er geen beter stuurprogrammas in de buurt zijn.

Help wat nu??

tun miniport adapter #2

Hei,:thumb:
Heb hetzelfde probleem, kan hierdoor niet mijn Belkin wireless usb adapter niet fatsoenlijk aan de praat krijgen. Uit de discussies op amerikaanse forums maak ik op dat Microsoft zich nog op het hoofd staat te krabben en vooralsnog geen nieuwe driver uit de hoed getoverd krijgt. Een slimigheidje staat op deze pagina: http://forums.windrivers.com/archive/index.php/t-67562
Casimiro deinstalleerde SP2, de oplossing van Highlight lijkt het simpelst, lees de rest even door, ik ga het nu zelf proberen. Wilde het alvast even laten weten. Succes (ook voor mezelf, zit er alweer een paar dagen mee te knoeien,):evil:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan