Microsoft Virtual PC probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bavixke

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2007
Voor school heb ik Virtual PC nodig. Thuis heb ik dat even uitgetest enzo en perongeluk op full screen gezet. Omdat ik niet wist hoe ik het moest weer uit full screen moest gaan, heb ik laptop maar opnieuw opgestart.

En sindsdien heb ik het volgende probleem. Als ik Virtual PC opstart zie ik het schermpje daarniet meer van. Het staat wel nog in startbalk. Als ik erover ga zie ik een miniatuur van dat kadertje, maar het zien lukt me niet.

Ik heb al verschillende keren herinstalleert, verschillende malen opnieuw opgestart, ...

Niets lijkt te helpen.

Hopelijk zit er hier iemand die er raad mee weet ^^

Ja dat bedoek ik idd.

Als dat niet werkt. Kun je in de instellingen van VPC (virtual pc) de sneltoets wijzigen voor het fullscreen.

het staat op alt droite dusja. Ik kan alles via het knopje naast het uur doen. Behalve verwijderen. En dat heb ik ook nodig. Is mss duidelijker.

kun je je vorige reactie iets duidelijker uiteggen? snap er namelijk niks van.:confused:

Welja de button in systeemvak staat. Daar kan ik rechtsopklikken en paar dingen doen. Enkel wil ik het hoofdscherm van VP.

EDIT: Of kan me iemand zeggen hoe ik het volledig deinstalleer, zodat de instellingen niet worden opgeslagen. Dat het op cleane install lijkt.

Laatst bewerkt:
Ik heb nog lang zitten googlen en heb eindelijk oplossing gevonden. Ik heb VP SP1 gedownload en geïnstalleerd en gelukkig werkt alles nu weer zoals het hoort :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan