Microsoft Visual Basic 2010 Express programma runnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Copyright

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2008
Ik programmeer in Microsoft Visual Basic 2010 Express alleen nu heb ik wat wijzigen aangebracht in mijn programma zowel in de layout als in de programma code maar als ik het programma run dan lijkt het wel of Microsoft Visual Basic 2010 Express alles negeert de layout staat nog als voorheen en het programma lijkt zich ook niks aan te trekken van de nieuwe code.

Eerst op het build knopje drukken en dan nog eens runnen. Dat zou moeten werken :thumb:

Thanks voor het antwoord :thumb:.

Daar had ik ook al aangedacht maar dat werkt niet :(.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je de NAAM.exe opstart uit *opslagplaats*/bin/debug/ werkt het dan wel?

Nee, dat werkt ook niet

Er zitten geen errors in??? Dan werkt het namelijk niet...
Anders het programma opnieuw laden en nog eens proberen...

Klik op Built of rebuild en kijk of de datum in de map Bin/Debug is aangepast op de huidigge datum.
haal anders de map leeg en buld opnieuw.

Laatst bewerkt:
Misschien staat er nog een fout melding open ?

Error van iets.

Nee, er staat geen error open heb eigenlijk alleen de plaats van een aantal knoppen verplaatst en geen code.

Klik op Built of rebuild en kijk of de datum in de map Bin/Debug is aangepast op de huidigge datum.
haal anders de map leeg en buld opnieuw.

Builden van het project helpt niet, en er zit in Visual Studio 2010 geen rebuild knop volgens mij heb de map debug leeggehaald en dat werkt ook niet.

Code:
wat wijzigen aangebracht in mijn programma zowel in de layout als in de programma code

Wat heb je veranderd dan in de code ?

Built of rebuild zit er natuurlijk wel in en een clean

Bijlagen

• Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    69,1 KB · Weergaven: 26
  • screen1.jpg
    screen1.jpg
    32,1 KB · Weergaven: 29
Ik heb een andere menu balk. Zoals ik hierbij heb bijgesloten. Ondanks dat ik de functie heb aangezet kan ik nog steeds niet rebuilden.

Bijlagen

• MenuBalk.jpg
    MenuBalk.jpg
    12,4 KB · Weergaven: 19
Hi je hebt helemaal geen Built menu dus kan je ook je programma niet opnieuw refressen.
kijk in de menubalk onder tools settings en vink Expert Settings aan. en rebuild dan je programma.

Dat heb ik gedaan en ik heb nu een build menu. Maar nog steeds geen rebuild menu.

Bijlagen

• MenuBalk.jpg
    MenuBalk.jpg
    20,8 KB · Weergaven: 16
Dat is toch een instelling die ik je eerder opgaf.

Maar als je build King backup gebruikt moet het ook gaan.
klik build King backup en run je programma.

@Copyright Zou je willen stoppen met het onnodig quoten van berichten. Wanneer je direct reageert op een reactie is het niet nodig om dat bericht te quoten. Onnodig quoten heet dat, hetgeen niet gewenst is. Heb nu al diversen reacties van je aangepast.

in de bin debug map moet een nieuwe datum komen testaan na dat je rebuilden hebt gedaan de datum van vandaag dus.
als dat zo is moet je de verandering zien.
of heb je hem op een andere plaats staan???????

Of kan je het je project niet uploden zo dat we er naar kunnen kijken???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan