Microsoft Visual C++ Runtime Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

InF3RnO

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Hoi allemaal,
ik krijg reeds 2 soorten foutmeldingen, steeds bij verschillende mappen.
de foutmelding luidt:
runtime.JPG

soms verschilt het, i.p.v. de foutmelding This application etc.. krijg ik
Abnormal program termination.
wat kan dit zijn?

ik heb al mijn computer grondig geformaatteerd(was er toch aan toe maar nu krijg ik het nog steeds, alle update uitgevoerd, heb een firewall+router, heb ookal antispyware zoals ad aware en hitmanpro uitgevoerd.

ik hoop dat we hier uit kunnen komen:thumb:

Wijzig de instelling in je IE als volgt:

Extra/Internet-opties/Geavanceerd

En onder de kop 'Surfen' moet er bij 'Foutopsporing in scripts uitschakelen(Internet Explorer)' en 'Foutopsporing in scripts uitschakelen(Overige toepassingen)' geen vinkjes staan.

Dennis.

Foutopsporing in scripts uitschakelen

dit staat er wel, maar als die aan of uit staat, bij allebei blijft hij het fout geven
de 2e
'Foutopsporing in scripts uitschakelen(Overige toepassingen
staat niet in het lijstje..

Geplaatst door InF3RnO
'Foutopsporing in scripts uitschakelen(Overige toepassingen
staat niet in het lijstje..

Dan is jouw Internet Explorer niet up-to-date. Misschien lost updaten je probleem op.

ik ga nu dan eventjes windowsupdate uitvoeren kijken hoe het dan wordt :)

Volgens mij heb ik de oplossing al kunnen vinden...
Ik maak het volgende mee:
In de directory mijn ontvangen bestanden bevinden zich een aantal foto's. Als ik die directory open krijg ik dat foutmelding van runtime error, maar als k dan kijk naar de miniaturen, dan kan hij sommige foto's niet weergeven. Ik heb de foto's verwijderd die hij niet kon weergeven, en opende nogmaals dezelfde directory, en nu krijg ik de melding niet meer.
Is dit nou puur een oorzaak van foto's die het niet op mijn pc doen of wat?:S
ik krijg de foto's gewoon via msn binnen van een goede vriend, en bij hem is er totaal geen foutmelding endergelijke...

Heb je op je pc ook een antivirusprogramma dat op de achtergrond draait? .jpeg bestanden kunnen namelijk ook geïnfecteerd zijn.

Dennis.

Dan moet er toch worden gezorgd dat 'Foutopsporing in scripts uitschakelen(Overige toepassingen)' in je IE komt te staan. Een andere oplossing heb ik tot mijn spijt niet voorhanden.

Dennis.

instellingen.JPG

dit is wat ik heb na de windows update

P.S Ik heb GEEN SP2, k ben er geen voorstander van, ik heb het ooit geinstalleerd maar t werkte allemaal niet zo soepel.

Kan het misschien daar nog aan liggen?

Geplaatst door InF3RnO
Kan het misschien daar nog aan liggen?
Ik weet bijna zeker van wel. In mijn geval heeft SP2 mij alleen maar voordelen geboden. Geen enkel probleem met SP2 tot nu toe gehad.

Dennis.

nou, na rammellen babbellen dit dat werk ik nu tijdje onder sp2, geen problemen, wel ff firewall uitgeschakeld omdat ik sygate zelf gebruik. en de error lag volgens mij gewoon aan deplaatjes, maar nu werk ik weer goed
iedereen bedankt voor zijn hulp:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan