Microsoft visual studio 2010 C++

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcgobbo

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2012
Hallo mensen, Ik heb sinds deze week visual studio op mijn computer. Ik heb al een paar dingetjes in elkaar gezet maar ik zit met een probleem. Ik wil een werkende progressbar met button maken. Ik heb al heel veel tutorials op youtube gezien alleen ik kan niet vinden hoe ik deze moet maken. Ik krijg heel veel filmpjes van visual studio 2008 en dan ook nog Basic. Ik heb visual studio 2010 C++. Ik kan ook geen source code vinden op het internet zodat ik die gewoon nog maar hoef in te voeren. Heeft iemand verstand van dit programma en kan mij verder helpen?? Ik Wil alleen een Progressbar en een button hebben. Zijn deze codes hetzelfde als 2008 C++?? Ik weet dat dit programma niet zo populair is maar hopelijk kom ik verder.

Alvast bedankt!

Heb je zelf uit getest (waarschijnlijk niet ,anders had je geweten dat het had gewerkt. Werkt het niet dan geeft vs 2010 dat wel voor je aan :d)

De function, module of liberary van progressbar is niet aangepast. Deze code kan je dus gebruiken ookal maakt men gebruik van visual studio 2008.
Je moet een groot onderscheidt weten te maken dus programmeer taal ( c ++) en de tool waar mee je het maakt (vs 2010).

Met andere worden vs2010 kan nieuwer bibiotheken bevatten van functie maar het hoeft niet.

bedankt!!

Hartstikke bedankt! Ik heb het net heel snel uitgeprobeerd en het werkt!!! Nu weet ik eindelijk hoe ik dit moet toepassen. Dit is gewoon precies hetzelfde als 2008. Hierbij is deze vraag opgelost. Nogmaals bedankt!

Visual Basic is iets anders dan Visual Basic for Applications, VBA is programmeren binnen Office applicaties. Verplaatst naar juiste sectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan