Microsoft VisualC++ Runtime Library

Status
Niet open voor verdere reacties.

hajacaeswe

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
Lieve help mijers, Ik krijg bij het opstarten van Pinnacle deze foutmelding (zie bijvoeging)
Ik kan het programma niet meer gebruiken.
Als ik herhaardelijk op knop negeren druk (ong.20x)zit ik in het programma. Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Dan werkt alles perfect.
De foutmelding is begonnen na een patch installatie van 9.4 versie. Ik heb al bij Pinnacle een regdelete opgehaald voor studio 9+. Alles verwijderd, ook uit register. Een nieuwe installatie Pinnacle gedaan, daarna defragmentatie. Volgens een Pinnacle expert moest dit zo lukken. Maar helaas. Ik heb het 3x geprobeerd, maar ik blijf dezelfde foutmelding houden/
Weet iemand hier raad op?
Bij voorbaat alvast bedankt.
Groetjes HAJACAESWE

Geplaatst door hajacaeswe
Lieve help mijers, Ik krijg bij het opstarten van Pinnacle deze foutmelding (zie bijvoeging)
Ik kan het programma niet meer gebruiken.
Als ik herhaardelijk op knop negeren druk (ong.20x)zit ik in het programma. Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Dan werkt alles perfect.
De foutmelding is begonnen na een patch installatie van 9.4 versie. Ik heb al bij Pinnacle een regdelete opgehaald voor studio 9+. Alles verwijderd, ook uit register. Een nieuwe installatie Pinnacle gedaan, daarna defragmentatie. Volgens een Pinnacle expert moest dit zo lukken. Maar helaas. Ik heb het 3x geprobeerd, maar ik blijf dezelfde foutmelding houden/
Weet iemand hier raad op?
Bij voorbaat alvast bedankt.
Groetjes HAJACAESWE
Wordt zip geaccepteerd?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door hajacaeswe

Wordt zip geaccepteerd?
Even bijlage gecomprimeerd. Ik hoop dat hij nog duidelijk genoeg is.

Bijlagen

• screenshot5.1.jpg
    screenshot5.1.jpg
    97,3 KB · Weergaven: 45
veel werk

Ik heb een regdele bij Pinnacle gedownload. In software alles eraf gegooid wat met Pinnacle te maken had.
De mappen verwijderd.
De regdelete voor Pinnacle gebruikt.
In het reister al de sleutels verwijderd.
Dit door in bestand op zoeken te klikken en daar Pinnacle te typen. Steeds F3 ingedrukt en alles wat geselecteerd werd eraf gegooid. Ong. half uur werk.
Toen alles weer geïnstalleerd.
Een nadeel is dat je bij opnieuw registren een ander paspoortnummer krijgt en je alle aangekoschte effecten niet meer kan genereren, ook al geven ze je een nieuwe code.
Dit is een ernstig nadeel vanPinnacle.
Het programma loopt echter weer als en tireliertje.
Als iemand weet hoe je die effecten weer kan generen buiten de gebruikelijke methode, dan graag advies.
Ik heb veel slotjes eraf gekregen, maar zit nog met sommige te sukkeleen. Wel origineel aangeschaft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan