Microsoft webcam software

Status
Niet open voor verdere reacties.

HuzenE

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2009
Hey hallo !

Ik ben hier voor het eerst dus weet niet of ik het helemaal goed doe hoor !

Mijn vraag is :
Ik heb windows7 geinstaleerd op mijn pc en nu wil mijn microsoft webcam vx 3000 niet meer werken, heb ook al naar update's gezocht en gevonden maar ook die werken niet op w7 32bit .
Iemand enige idee hoe ik mijn cam weer werkend kan krijgen ??
Had eerst w7 64bit erop staan maar is waarschijnlijk door een software fout volledig gecrasht, toen deed mijn cam het wel ! :confused:

bvd HuzenE

Laatst bewerkt:
ik heb ook microsoft nx 3000 webcam ,maar win 7 installeerd zelf de software en driver er voor

Hmm dat is dat vreemd dat hij dat niet bij mij doet !
Heb het toch een aantal x geprobeerd

haha mijn fout sorry !! heb geen nx3000 maar een vx3000 !! ja 1 letter verschil :p

Hoi

Ja heb ik gekeken en daar ook de software gedownload maar dan werkt hij nog niet en geeft aan dat hij niet geschikt is voor w7 32bit !!
vandaar dat ik het ook niet snap want staat toch duidelijk dat hij ook daarvoor geschikt is !:confused:

In het bijbehorende Readme-bestand staan een paar tips: hier

Tijs.

Dank je maar die had ik allemaal al doorgelezen en heeft eigenlijk niets geholpen!
Heb gewoon internet !
Mijn usb ziet mijn cam en geeft aan dat de software geinstaleerd moet worden
Firewal ( standaard windows ) vraagt ook om bevestiging voor instaleren/downloaden

En toch blijf ik de zelfde melding houden dat de software niet geschikt is voor w7 32bit !

De oplossing was om niet de Drivers voor win 7 te downlaoden maar voor Vista !! waarschijnlijk werdt win7 nog niet ondersteund !!

Iedereen bedankt voor de hulp !!

mvg Erik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan