microsoft werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vallarta4Fun

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jun 2004
Berichten
3
probleem met microsoft outlook

Hallo hulpjes

Mijn microsoft outlook werkt niet goed. Telkens als ik hem open geeft ie de berichten aan en als ik een bericht aanklik dan loopt hij steeds vast De zandloper
blijft maar doorlopen totdat ik een bericht krijg dat de microsoft outlook niet reageerd.
Ik kan dus alleen het eerste bericht lezen en geen enkel ander bericht kan worden geopend of verschijnt onderaan. om te lezen



Er zit geen virus op na gescand te hebben met norton 2004 en met lavasoft

Het is al een keer verwijderd geweest en opnieuw geinstalleerd maar nu is hte probleem weer terug.

Indien ik een ander programma kan gebruiken b.v de normale outlook hoe moet ik dit overzetten b.v hoe het in zijn werk gaat met het ip adres enzo

Gebruik de outlook maar hoefdzakelijk voor de email psot en de agenda. weet iemand een ander agenda programma wat ik zou kunnen instaleren.


Wie helpt mij hiermee. Ik heb hem al een keer helemaal opnieuw laten instaleren maar na 5 dagen weer hetzelfde probleem.

Eddy Vallarta4Fun
 
Laatst bewerkt:
Enige wat ik kan bedenken is Outlook eraf gooien en nog een keer installeren.

Wel vreemd dat het probleem terug blijft komen.
 
Geplaatst door Tanja1968
Enige wat ik kan bedenken is Outlook eraf gooien en nog een keer installeren.

Wel vreemd dat het probleem terug blijft komen.

Het is al twee keer eraf geweest en de laptob is helemaal leeggemaakt. daarna weer gesinstalleerd en werkt dan goed na een dag of 5 is het weer hetzelfde probleem het service pack is ook gedownload en gesinstalleerd.
 
Geduld

Vallarta, gebeurdt dit soms als je na het opstarten meteen een bericht of aangemakte map wil bekijken.
Bij mij op de zaak gebeurdt exact hetzelfde als ik zeg maar meteen na het opstarten mijn paswoord invoer voor email check en meteen op enter druk terwijl eigenlijk Microsoft outlook nog niet volledig is geladen.
je zou dus kunnen proberen even een halve minuut langer te wachten voordat je acte onderneemt binnen in het programma.

(als aanvulling, wachtwoord kun jewel saven maar op werk hoeft niemand anders mijn mail te lezen vandaar wachtwoord check)

grtjs jjw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan