roblanting
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 jan 2015
Sinds een tijdje heb ik mijn eigen PC samengesteld, grotendeels van tweedehands hardware. De laatste tijd krijg ik meerdere malen het volgende bericht:
Microsoft Windows
De toepassing reageert niet. Het programma reageert mogelijk weer als u even wacht. Wilt u dit proces beëindigen ? [Proces beëindigen[[Annuleren]
Dit gebeurd op een willekeurig moment, achtergrond muziek loopt gewoon door en heb nog kort de tijd om van programma's wisselen. Kort daarna reageert niks meer als ik ergens op klik, toch loopt de muziek gewoon door. Na ongeveer een periode van 30 seconden werkt alles weer en krijg de bovenstaande melding. Ondertussen heb ik meerdere keren Windows 7 Ultimate opnieuw geïnstalleerd, in de hoop dit probleem op te lossen, tevergeefs. Bij het installeren van de drivers, installeer ik geen onzin (zoals utillities) en alleen de drivers die bij mijn hardware horen. De specificaties van de computer zijn als volgt:
Processor: AMD FX-6300
CPU koeler: Scythe Mugen 4
Moederbord: Asrock 970 Extreme 4
RAM: Crucial Ballistix Sport 2x4 GB DDR3 - 1600 MHz
GPU: ASUS GTX670 DirectCU II TOP
Primaire hardeschijf: Kingston SSDNow V300 120GB
Voeding: Corsair CX600M
Behuizing: Zalman ZM-Z1
Besturingssysteem: Windows 7 Ultimate 64-bit
Antivirussoftware: Kaspersky Total Security (betaalde versie)
Alvast bedankt voor uw reactie en tijd.
Microsoft Windows
De toepassing reageert niet. Het programma reageert mogelijk weer als u even wacht. Wilt u dit proces beëindigen ? [Proces beëindigen[[Annuleren]
Dit gebeurd op een willekeurig moment, achtergrond muziek loopt gewoon door en heb nog kort de tijd om van programma's wisselen. Kort daarna reageert niks meer als ik ergens op klik, toch loopt de muziek gewoon door. Na ongeveer een periode van 30 seconden werkt alles weer en krijg de bovenstaande melding. Ondertussen heb ik meerdere keren Windows 7 Ultimate opnieuw geïnstalleerd, in de hoop dit probleem op te lossen, tevergeefs. Bij het installeren van de drivers, installeer ik geen onzin (zoals utillities) en alleen de drivers die bij mijn hardware horen. De specificaties van de computer zijn als volgt:
Processor: AMD FX-6300
CPU koeler: Scythe Mugen 4
Moederbord: Asrock 970 Extreme 4
RAM: Crucial Ballistix Sport 2x4 GB DDR3 - 1600 MHz
GPU: ASUS GTX670 DirectCU II TOP
Primaire hardeschijf: Kingston SSDNow V300 120GB
Voeding: Corsair CX600M
Behuizing: Zalman ZM-Z1
Besturingssysteem: Windows 7 Ultimate 64-bit
Antivirussoftware: Kaspersky Total Security (betaalde versie)
Alvast bedankt voor uw reactie en tijd.