microsoft word 2003 terugkrijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan heb je een probleem. Leen hem dan van iemand, of download illegaal. Ik geef geen links, illegaal heb je zelf in de hand, en als je in de problemen komt ligt het aan jezelf.

kijk eens aan : *word 2003*

nu moet je even je serial code van je 2003 ingeven en heb je weer een legale versie.

heb je geen serial code? dan zit er niks anders op dan een nieuwe kopen of er eentje via torrents binnen te halen

kijk eens aan : *word 2003*

nu moet je even je serial code van je 2003 ingeven en heb je weer een legale versie.

heb je geen serial code? dan zit er niks anders op dan een nieuwe kopen of er eentje via torrents binnen te halen

ik weet niet zo veel van computers af, wat is een serial code?

mastermindzh
Geen pirated software aanbieden AUB, en die site werkt niet. En Brothersoft is nou niet echt betrouwbaar....
*KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
mastermindzh
Geen pirated software aanbieden AUB, en die site werkt niet. En Brothersoft is nou niet echt betrouwbaar....
*KNIP*

kijk eens goed? het is geen pirated software maar de trial versie van word 2003 :D

je klikt daar op "Download"

[smallIMG]http://img221.imageshack.us/img221/6093/helpmijword2003.jpg[/smallIMG]

Laatst bewerkt:
@Ultraware,

Ook geen hints geven waar men iets kan downloaden, waar normaal voor betaald dient te worden.

Ik zeg maar, hints geven is beter dan meteen de hele uitleg en site erbij te zetten >_>

Hints geven is hier niet toegestaan, in dit geval.;)

mijn god, als ik *KNIP* zeg, kan ik toch ook de trial versie als voorbeeld nemen? Ik heb nooit gezegd dat ik de volledige versie bedoel. En die bedoelde ik dus ook niet :(:(:shocked:

Jij weet ook dat je daar niet heen gaat voor een trail versie.;) Graag stoppen ermee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan