Microsoft Word Web App

Status
Niet open voor verdere reacties.

rpinzon310

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2004
Hallo allemaal,

Ik krijg een fout melding ellke keer als ik probeer een doc online te kijken via Chrome "Er is iets fout gegaan" en als ik die probeer te kijken vie opera krijg ik die zo klein dat ik kan niet eens lezen. Via Explorer heb ik geen enkel probleem. Weet iemand hoe kan ik dit opplossen? sowieso om via Chrome te kunnen kijken.

webapp.png

Hallo, wellicht hier even kijken en lezen. Ik lees daar tussen bij Alle Office Web Apps

Hiermee kunt u Office Web Apps gebruiken met de Google Chrome-browser.

Kun je hier iets mee. Klikje

Het is voor office 2010 kennelijk

Laatst bewerkt:
Hallo, wellicht hier even kijken en lezen. Ik lees daar tussen bij Alle Office Web Apps

Hiermee kunt u Office Web Apps gebruiken met de Google Chrome-browser.

Kun je hier iets mee. Klikje

Het is voor office 2010 kennelijk

Ik heb dit geprobeerd en volgens s niet goed voor me:

2webapp.jpg

screenfilter.jpg

miss kan er ook een andere probleem zijn, als ik wil een bijlage openen om online te kijken vanuit hotmail, krijg ik iets over een screenfilter, maar die ik heb al uitgeschakeld via Explore l:evil:

PS... probleem is alleen met Word documenten, excel gaan gewoon normaal online openen

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Nou het word van kwaad tot erger. :evil:

Je zou enekele dingen kunnen proberen met de linkjes links in beeld, maar of dat allemaal helpt?? Klikje

hmmm wat een frustatie!!!!

alles geprobeerd!!! als ik probeer online weergave krijg iets van een fout

webapp2.jpg

:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

OK het is opgelost!

ik heb de pc gescand met Malwarebytes heb hier mee een paar dingen verwijderd, daarna heb ik ook iets van Incredimail IB Updater of zoiets heb ik ook verwijderd, en vanaf deze moment kon ik alle word bestanden online bekeken!:thumb:

Oke zoals ik in bericht #5 al aangaf scan hem eens grondig en dat heb je gedaan. Fijn dat het is opgelost. Jij ook bedankt. Groet Manamana. ;):thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan